"מגע של רשע" של אורסון וולס נפתח בצילום רציף מדהים שמשנה כיוונים וזוויות. "החבל" של היצ'קוק מדמה צילום רציף של סרט שלם (הרבה לפני "בירדמן"). "קלוברפילד" של ג'יי ג'יי אברהמס מצולם כאילו מסלולרים שנמצאו. יוצרי טלוויזיה מכניסים כל הזמן מצלמות גו-פרו כדי להראות את ההתרחשות מזוויות לא שגרתיות כמו אסלות. כל כמה שנים מגיע במאי שמנסה לשנות את פני הקולנוע.

ועכשיו מגיע תורו של הסרט שמצולם במצלמת הרוורס של רכב פרטי. כלומר תורו של מערכון על סרט כזה, כי בחיאת מי יראה סרט שלם כזה. 

קבוצת Mommy Comedy מציגה את מה שעלול להפוך למציאות מצערת של במאים שרוצים למצוא דרך חדשה לספר את אותו סיפור משעמם על הגבר שבסוף מציל את כולם וזוכה בבחורה. 

אנחנו מחכים לסרט באורך מלא הראשון שיצולם במצלמת הסלפי. לא. אנחנו לא באמת מחכים לסרט הזה. אל תצלמו אותו.