אין תמונה
מיצי ביטון, זה הגוסטבו החדש

האובססיה של הגולשים בישראל וברחבי העולם לצפייה בתמונות וסרטונים של חתולים מצחיקים לא חדשה, ועל כך יעידו אינספור אתרי אינטרנט שנפתחו בנושא.

אבל המגפה האחרונה שתופסת תאוצה בחודשים האחרונים ומדביקה למסך המחשב אלפי גולשים היא החתולונובלה, טלנובלה על חתולים בכיכובם של מיצי מיאו, מיצי קיצי ומיצי ביטון. 

אם אתם חדשים בעניין נסביר שמדובר בסרטונים קצרים מאוד לרוב באורך שלא עולה על שלוש דקות בהם מככבים חתולים שונים מרחבי האינטרנט. כל זה עם עלילה משעשעת והכי חשוב דיבוב מצחיק עד קורע לעברית ולאנגלית.

       

מי שאחראי על הרעיון והביצוע אלה עורכי תוכן מאתר הסרטונים פליקס שהחליטו לשלב בין יצירתיות, עודף זמן, אינטרנט וחתולים: "זה התחיל באוגוסט. היה לנו את הרעיון הזה כבר שנה בראש וכל פעם פיתחנו אותו עוד קצת", הסבירה הילית וולברג, מנהלת אתר פליקס,  והוסיפה: "הרעיון הגיע מרצון שלנו ליצור תוכן טוב ובזול, כי באינטרנט, מה לעשות, צריך לחשוב קצת מחוץ לקופסה ולסחוף עם מעט אמצעים.

לבסוף החלטנו לעשות פיילוט וכשראינו שהוא מצחיק אותנו הפכנו את זה לסדרה שבועית. הפרקים הראשונים נטו יותר לכיוון הטלנובלה ובשלב כלשהו הם נסחפו קצת יותר לכיוון הנונסנס. עוד מעט אנחנו מגיעים למיליון צפיות בכל פרקי הסדרה".

גם הגולשים משתתפים בחתולונבולה


וולברג אומרת: "יצאנו לפגרה כדי לטעון רעיונות מחדש וגם כדי לאפשר לגולשים לשלוח לנו קטעים משלהם שנוכל לשלב בסדרה. אנחנו חושבים שזה נפלא שבמידה מסוימת הגולשים יוצרים את חתולונובלה והופכים אותה לסדרת רשת אמיתית שהמהות שלה היא רשת. במונחי ויראליות, מאז חתולונובלה, מדד הוויראליות שלנו קפץ ב-50 אחוז בפייסבוק.

יש לחתולונובלה אלפי שיתופים ואנחנו מקבלים פניות מכל מני אנשים, בארץ ובחו"ל, על ערבי צפייה שהם עושים עם המשפחה והתגובות מדהימות. 'חלב, הו חלב' הפך למשפט הכי מפורסם שכל הזמן אומרים לנו ויש אפילו מועדון מעריצים שקם בפייסבוק". צחקתם? ליחצו לייק ושתפו עם החברים 

קליק לערוץ הרשמי של חתולונובלה באתר פליקס

לערוץ יוטיוב הרשמי של החתולונובלה באנגלית (Gatonovela)