mako
פרסומת

חייזר, רדיאטור או פומפיה – מה בדיוק אפל השיקה?

אפל השיקה את Mac Pro - אחד המחשבים היקרים והחזקים בעולם, והרעיפה על עצמה מחמאות בזכות העיצוב הקפדני והשימושי. קהל הצרכנים של החברה ושצופה באירוע דווקא פחות התחבר

אהוד קינן
NEXTER
פורסם:
הפומפיה של אפל
הפומפיה של אפל | צילום: מתוך הטוויטר של kothiya meet
הקישור הועתק

חברת אפל השיקה אמש את אחד המחשבים החזקים וסביר להניח שהטובים בעולם - Mac Pro. זה דגם ראשון תחת המותג הזה לראשונה מאז 2013. מדובר גם באחד המחשבים היקרים, אם לא היקר ביותר בעולם. מחירו 5,999 דולר לדגם הבסיסי ביותר (וזה לא כולל מסך ורגלית למסך שעולים עוד 5,998 דולר).

כמו כל מוצר של אפל, גם כאן החברה מתגאה מאוד בעיצוב הקפדני שלה, שמאפשר פירוק והרכבה קלים של חלקי המחשב. המסגרת שלו היא "הייסוד הבנוי לעיצוב ארכיטקטוני לגמישות מוחלטת ושימושיות חסרת פשרות", במילותיו הגבוהות של המעצב הראשי של אפל, ג'וני אייב. ומנגד, מגיעה אומת הרשת ולא מעניין אותה יסוד, ולא גמישות, אלא גוש גבינה. כי מגיבים רבים פשוט ראו את הדמיון לפומפיה, לחייזרים, ואפילו לרדיאטור.

 

פרסומת

והנה הצעה לרגלית טיפה יותר זולה עבור המסך החדש של אפל.

המק פרו הקודם, שעלה 2,999 דולר "בלבד" לפני 6 שנים, גם זכה לסופרלטיבים בידי אפל מצד אחד, אך ללעג קל מצד מגיבים (ואף מבקרי טכנולוגיה) שראו דמיון בין המחשב הגלילי הזה לבין סל אשפה משרדי.

לא היה מדובר אז בסתם סל גנרי, אלא בסל ספציפי שנמכר באמזון ביפן, שניצלה את ההזדמנות כדי לקדם את המכירה שלו.

חוץ מהמחשב, אפל הציגה מספר חידושים לשעון אפל, לאייפד, למקבוקים ולאייפון - ולמערכת ההפעלה iOS, כשבהם אפשרות רישום לאפליקציות שאמורה לשמור טוב יותר על הפרטים האישיים שלכם.