דוח ויראלי: כך נראות שמונה שנות סלפי
וגם הנפילה הכי מפחידה שיש, מנגנים על בקבוקים, הקומדי סטור במיני קאמבק, הדג שנתפס בחכת הברבי ועוד ממצאים קשים בדוח הוויראלי

איתי שגב ואסף אשתר חוזרים 20 שנה אחורה במערכון לכבוד סוכות שעלה במיוחד לפייסבוק. (שגב העלה אחרי זה וידאו הבהרה לגבי החולצה)
בכל פעם שגבר מציע נישואין במחווה עצומה ומרגשת הוא: 1. גורם לאשה להרגיש לא נעים לסרב אם היא לא בעניין. 2. גורם לכל הגברים ששמים את הטבעת בכוס שמפניה להיראות רע. ככה זה נראה ברכבת הרים כמה שניות לפני שהזוג נופל.
סתם נו. מזל טוב. יותר טוב מהאיש הקודם שעשה את זה. וככה מציעים נישואין דרך מונופול.
הילד הזה מאוד השקיע בלתפוס ציפור ורצה לספר על זה לאינטרנט. לאחים שלו היו תוכניות אחרות.
התינוק הזה לא רצה שיכאב לו כשהוא יורד מהמיטה הגבוהה. לא תאמינו מה קרה אחר כך!!! סתם. כן תאמינו. זה די הגיוני לעשות את זה. פשוט מפתיע שהוא חשב על זה בגיל הזה.
כשכלב פוגש את האייקון של VLC על הכביש.
נטפליקס רוצה לאפשר לכם לעמעם את האורות ולהשתיק את הטלפון בלחיצה על כפתור אחד, כדי שתוכלו לעשות מרתון צפייה (בינג') כמו שצריך. כל מה שצריך לעשות זה לבנות בעצמכם כפתור כזה. יופי נטפליקס. אולי גם נצלם בעצמנו את העונה החדשה של בית הקלפים?
פעם תפסתי דג כזה גדול! באמצעות חכת צעצוע של ברבי.
גראהם דיקנסון ודריו זאנון קפצו מצוק בצרפת ופשוט דאו להם למשך יותר מדקה.
מלך האריות בשריקה על בקבוקים. תכלס, לא ברור אם יותר מפחיד להיקלע לספא שבו הם ניגנו או לדאות מצוק.
האיש הזה צילם כל יום סלפי מגיל 12 עד גיל 20 וחיבר אותם לסרטון. אולי גם שדרג לעצמו את הסמארטפונים בין לבין.
נזכיר כי חלוץ הז'אנר, או לפחות הפופולרי שביוצרים האלה, הוא נואה קלינה, שעשה את הסרטון שלו לפני 9 שנים.
גרפיקאים ומעצבים אוהבים לדמיין את הסמארטפונים הבאים במקביל לחברות שמייצרות אותם. ככה מדומיין האייפון הבא.
אני מצהיר בזאת שכתיבת דוח ויראלי זה מעניקה לי מיליוני דולרים ושליטה על 10 מתוך 50 מדינות בארצות הברית לבחירתי, בעלות על מאדים, וכריך טוניסאי מדי יום. כמו כן, אני מצהיר בזאת שכתיבת סטטוסים בפייסבוק לא יוצרת שום מחויבות משפטית. בקיצור, ג'ון אוליבר עשה את זה מצחיק יותר.