מי היה מאמין שמשפט פשוט שהודפס על תווית הוראות הכביסה של מכנסי גברים יהפוך לקרב וירטואלי ברשתות החברתיות ובעיקר בטוויטר על כבודה של האישה. 

תווית הכביסה: "תן את זה לאישה שלך, זה התפקיד שלה" (צילום: טלגרף)
"פשוט תן את זה לאישה שלך, זה התפקיד שלה" | צילום: טלגרף

חברת  Madhouse שמוכרת בגדים מוזלים לגברים החליטה להתבדח ובהוראות כביסה מפורטות של מכנסי גברים שהיא מוכרת בחנויות שלה החברה הוסיפה את המשפט: "תן את זה לאישה שלך, זה התפקיד שלה".

התמונה של התווית צולמה והועלתה לרשת ומשם הפכה לוויראלית והופצה ברחבי האינטרנט דרך הרשתות החברתיות. כהרגלם ברשת הגולשים ניפחו את המשפט באופן לחלוטין חסר פרופורציות ורבים החלו לשגר אלפי ציוצים זועמים כשהם מתעקשים כי בפרסום התווית החברה עשתה מעשה מביש ומזעזע. כמו כן הם קראו לה להסיר ממדפיה את ליין המכנסיים המדובר עם התווית השוביניסטית באופן מיידי. Madhouse מצידה שהפכה בינתיים לאויבת הגדולה של הפמיניזם לא הגיבה לקריאות של הגולשים ולא נראה שהיא ממהרת לגנוז את קו המכנסיים. 

נציין שזו לא הפעם הראשונה שטוויטר מצליחה לחבל ולהביך חברות גדולות. בינואר האחרון ניסתה רשת המזון המהיר מקדונלדס להשיק קמפיין מבוסס על ציוצים בטוויטר וכשלה בצורה מחפירה אחרי שהגולשים ובעיקר פעילים למען זכויות בעלי החיים הציפו את רשת המיקרו-בלוגינג בציוצים אלימים שתקפו את החברה.

בין הציוצים ניתן היה למצוא משפטים כמו "אני מעדיף לאכול את היציאות שלי", מצייץ אחר הציע סיפור: "כשהייתי בכיתה ו', צפיתי בחבר לכיתה מקיא על כל רצפת הסניף של מקדונלדס אחרי שאכל שם" ועוד שלל האשמות בנוגע לאיכות הבשר המפוקפקת שהם מגישים שם. בדומה ל-Madhouse גם מקדונלס לא הסירה את הקמפיין, אך הודתה כי הוא "לא עבד כפי שתיכננה". 

עדכון: 13:45 - הדובר של Madhouse הוציא תגובה רשמית ובה הסביר את עמדת החברה בעניין: "המכנסיים המדוברים מיוצרים על ידי חברת ג'ינס ואנחנו רק מאחסנים אותם...הפעם הראשונה שנחשפנו להוראות הכביסה של המוצר היתה היום". 

>> האיש שמצא את הדרך הכי יצירתית למנוע מאנשים לדבר בסלולרי באוטובוס