חשבון הטאמבלר הפופולרי, Rich kids of Instagram – ילדים עשירים באינסטגרם, זוכה לגרסה פארודית מוצלחת למדי: במקום מסוק פרטי - צעצוע עם פרופלור; במקום טבעת יהלום - פלסטר מקושט; במקום ערימת שטרות - אוסף של מטבעות. 

הטרנד החדש, שגם קיבל חשבון טאמבלר משלו, התחיל בעקבות קמפיין של רשת המזון המהיר KFC ברומניה שביקשה להעביר מסר פשוט: אתם לא צריכים להיות עשירים כדי ליהנות מאוכל טוב (אם כנפיים בלתי מזוהות בשמן עמוק זה משהו שאתם מחשיבים כטוב).

קראו גם: "הילדים העשירים של איראן" מטריפים את הרשת

במסגרת הקמפיין, KFC הזמינה את הגולשים להעלות גרסאות עלובות לתמונות האינסטגרם של ילדי העשירים, ולתייג אותן עם ההשטאג #distractiepebaniputini, שהמשמעות שלו ברומנית היא: "כיף עם מעט כסף". התוצאה? תמונות שרובנו יכולים להזדהות איתן.

NEXTER​
NEXTER​
NEXTER​
NEXTER​
NEXTER​
NEXTER​
NEXTER​
NEXTER​