הלקוחה החמיאה על פיצה מצוינת וזכתה לתגובה בלתי צפויה
"הפיצה הכי טובה בעולם!", כתבה לקוחה מרוצה בעמוד הפייסבוק של דומינוס פיצה וזכתה לתגובה לא צפויה: "מצטערים על זה!"; אחר כך הגיעה גם הבהרה: "התכוונו שאנחנו מצטערים שלקח כל כך הרבה זמן עד שהיא נהנתה מ'הפיצה הכי טובה בעולם'"

כנראה שמצב התלונות נגד דומינוס פיצה ממש קשה – אחרת לא ברור איך הם לא מצליחים להבין מתי נותנים להם מחמאה.
גולשת ולקוחה מרוצה, בשם ג'ינית' מנזניטה טברס, פירסמה פוסט בעמוד הפייסבוק של דומינוס פיצה ובו החמיאה להם על פיצה טעימה במיוחד: "הפיצה הכי טובה בעולם!", היא כתבה, והוסיפה: "חבר'ה, המשיכו עם העבודה המצוינת!"

החלק המפתיע הגיע זמן קצר אחרי, בתגובה של צוות הפייסבוק של דומינוס פיצה: "מצטערים על זה! בבקשה שתפי מידע נוסף, כדי שנוכל לטפל בזה".
האם יכול להיות שהפיצה שלהם כל כך גרועה שהם לא מאמינים שהחמיאו להם? הסבר אחר, יותר הגיוני הוא שמדובר בתגובה אוטומטית כלשהי שקיימת במערכת.
אחרי אלפי לייקים, שיתופים וכתבות ברשת ברחבי העולם, לא ברור האם מדובר בכישלון יחסי ציבור או דווקא הברקה לא מכוונת של אנשי הפיצה. בכל מקרה, בסופו של דבר החברה התנצלה בפני המעריצה היחידה שלהם בפוסט הבהרה משועשע: "לא, התכוונו שאנחנו מצטערים שלקח כל כך הרבה זמן עד שג'ינית' נהנתה מהפיצה הכי טובה בעולם. רק תחשבו על כל הפיצות שהיא כנראה אכלה והן לא היו 'הכי טובות בעולם'".