mako
פרסומת

מכורים, הכינו את עצמכם: קינג השיקה משחק המשך לקנדי קראש

חברת קינג הבריטית השיקה היום משחק נוסף שצפוי למכר אתכם: קנדי קראש סודה סאגה. מה חדש? ובכן, הסודה - שמשנה את כוח הכבידה

ויטה קיירס
NEXTER
פורסם:
קנדי קראש סודה
הקישור הועתק
קנדי קראש סודה
סכנת נפשות

אם אהבת את קנדי קראש, זאת אומרת - ממש אהבת, זאת אומרת - הקרבתם את ילדיכם ומכרתם את אמכם כדי לפתוח עוד שלב, אולי לא כדאי שתקראו את הידיעה הבאה: חברת המשחקים קינג דיגיטל הודיעה היום (ב') על השקת משחק המשך לקנדי קראש - "קנדי קראש סודה סאגה". בשלב זה המשחק זמין בפייסבוק בלבד, ובשבועות הקרובים צפוי להדביק גם את הסמארטפון שלכם. 

"אנחנו לא רואים בזה משחק-המשך", אומר בראיון לגארדיאן המנהל הקיראטיבי של החברה, סבסטיאן נאטסון. "זהו פשוט משחק נוסף עבור האנשים שאוהבים את קנדי קראש - שעדיין זוכה לקבל עדכונים ושלבים חדשים. זו אחת ההשקות הגדולות שלנו אי פעם, אבל נמשיך לפתח אותו במקביל למשחק הקיים".

גם המשחק החדש נשאר בעולם הממתקים הצבעוניים שדופקים לנו את המוח, כשהחידוש העיקרי הוא, כמובן הסודה: בקבוקים סגולים שהופכים ומשנים את כוח הכבידה.  "הצלחנו לפתח ולהמציא דברים רבים במכניזם של המשחק", מוסיף נאטסון. "בקבוקי הסודה משנים את המשחקיות והופכים את קנדי קראש סודה למשחק שונה מזה המקורי". 

קנדי קראש סאגה המקורי הושק באפריל 2012 בפייסבוק, ולאחר מספר חודשים כבש את הסמארטפונים. המשחק אף הדיח את "פארמוויל" מתואר המשחק הפופולרי ביותר ברשת החברתית ב-2013. בסוף אותה שנה, קנדי קראש גם כבש את פסגת הישומים החינמיים באפל. 

פרסומת

 

עוד ב-NEXTER: