אחרי שמכת הפלאש-מוב השתלטה על כל העולם, הגיע גלגולו החדש. מי שלא מכיר, הפלאש-מוב הוא ריקוד המוני, כביכול "ספונטני", המתרחש באמצע הרחוב, הקניון, הסופר ובכל מרחב ציבורי אחר. אחרי שרקדניות באמצע לונדון פיזזו לצלילי "Single Ladies" של ביונסה, ואחרי שמייקל ג'קסון קם לתחייה בבית הכלא בפיליפינים, גם רוכבי האופניים נכנסים לעסק.

אין אדם שלא באמת אוהב ימי הולדת, במיוחד כשכל החברים משקיעים והופכים את היום לבלתי נשכח. כנראה שאת יום ההולדת הזה, נהג האוטובוס לעולם לא ישכח.

זה כבר ידוע שאין לזלזל בכוחו של הפייסבוק וכשקבוצה מתארגנת ואוספת אלפי חברים, דברים יכולים להשתנות. כמו במקרה של בטי וויט. זוכת ששה פרסי האמי, וויט בת ה-88 נקראה להנחות את התכנית המצליחה בארצות הברית "סטרדי נייט לייב" בעקבות לחץ שיצרה הקבוצה בפייסבוק. בטי וויט הגיעה לנאום הפתיחה ולא שכחה להודות לאנשים שהביאו אותה עד הלום.

פינת הפרסומות

* עולם הפרסום אכן מתעלה על עצמו כל הזמן אבל יש פרסומות שנשארות מאחור ודי נופלות. למשל הפרסומת שטוענת שאפשר להכין פופקורן עם הסלולרי, הפרסומת לקפה בטעם וניל, המנון החומוס הלאומי, או שרשרת הפרסומות בכיכובו של אושרי כהן שכביכול משתכר במסיבה ולבסוף נוקם.

קליפים מילוליים ומדריכים יומיומיים

הטרנד החדש ברשת הוא הקליפים המילוליים. הגולשים לוקחים קליפ מוזיקה אהוב ובמקום מילות השיר, שרים למעשה מה רואים בקליפ. כמה דוגמאות מצחיקות: הקליפ לשיר "Total Eclipse of the Heart" של בוני טיילר, הקליפ "Take On Me" של להקת A-HA והקליפ ללהקת הביטלס, "Penny Lane".

מי אמר שאי אפשר ללמוד באינטרנט? כמה מדריכים מצליחים ברשת מלמדים איך לקלף תפוח אדמה במהירות הבזק, איך לקלף בננה כמו קוף, איך לקלף ביצה בלי לשבור את הראש, איך לשרוך נעליים, איך לזהות שקרנים, איך לקפל חולצה והכי חשוב, איך להשתחרר מאזיקים.

לידיעת הגולשים, כל שבת, בשעה 22:45

>> לתכניות המלאות של "לידיעת הגולשים" ב makoVOD

>> יש לכם סרטון שווה? שלחו אותו אלינו