גראמפי קאט, אחת החתולות המפורסמות, האדישות והעשירות ברשת הולכת להתעשר קצת יותר. היא (טוב, לא היא בעצמה, אלא בעליה) תבעה חברת קפה ששמה אותה על האריזה שלה.

החתולה התפרסמה ברשת בעקבות הפרצוף האדיש שלה, והפכה למם לאורכו ולרוחבו של האינטרנט, כאשר כל אחד שרוצה להביע אדישות למשהו עצום, פשוט שם את התמונה שלה בתגובות וסטטוסים ברשתות החברתיות, וכך היא הפכה לסלב רשת.

כל זה טוב ויפה, אבל אם מישהו רוצה לשים את הפרצוף שלה על מוצר שנמכר בכסף וגורף רווחים, הוא צריך לבקש רשות. דמותה גראמפי קאט (ששמה האמיתי רוטב טרטר), נמכרה כמרצ'נדייס והפכה גם לדמות בסרט קולנוע. ההערכות סביבה היו שהיא עשתה מכל זה 100 מיליון דולר (סכום שהוכחש על ידי הבעלים).

אחד מהמוצרים שנושא את שמה ודמותה הוא גראמפוצ'ינו - משקאות קפה קרים. כי אין כמו חתולה אפאטית בשביל לשכנע אותנו לקנות קפה.

כעת, באי כוחה של החתולה (כן, יש לה באי כוח) טוענים כי חברת הקפה חרגה מההסכם שנחתם איתה והתחילה להדביק את התמונה של גראמפי גם למוצרי קפה אחרים, שעליהם לא הוסכם במקור. חברת הקפה (שבינתיים הסירה את המוצר מהאתר שלה) לא הגיבה לטענות, ולכן נציגי החתולה המכובדים דרשו פיצוי ברירת מחדל של 600,000 דולר על כל השימושים האסורים בדמות.

לא נמסרה תגובה לתקשורת מהחתולה, אבל אנחנו מניחים שהיא תגיד "הרווחתי 600,000 דולר בתביעה, בלי לעשות כלום. זה היה נורא".