מיקרוסופט ממשיכה להפתיע לטובה - הלילה (ג'), ענקית התוכנה הודיעה שהיא פותחת לציבור את שירות הווב-מייל החדש שלה, אתם יכולים לקרוא לו אאוטלוק. ההצגה של המייל החדש למעשה מרדימה את הוטמייל העתיק, שירות המייל החלוץ שמיקרוסופט רכשה עוד בשנת 1997.

לא זוכרים את הוטמייל? הסיבה לכך היא כנראה הג'ימייל של גוגל. עם העיצוב החדשני והקיבולת האינסופית, העולם אימץ את המייל האהוב של גוגל וזנח את ההוטמייל.

מאז לא הצליחה מיקרוסופט להציג שירות דואר אינטרנטי טוב ואיבדה עוד ועוד נרשמים לשירותי המייל השונים המתחרים, אבל בעיקר לג'ימייל. לפני שנתיים מיקרוסופט הציגה שינוי רדיקלי להוטמייל שלה, אבל הוא היה כישלון מוחלט. עכשיו כל זה עומד להשתנות.

שירות האאוטלוק האינטרנטי החדש של מיקרוסופט יזכיר לכם מאוד את עיצוב המטרו של מערכת ההפעלה המתקרבת, ווינדוס 8. מדובר בשינוי רדיקלי במיוחד לכל אפליקציית מייל שקיימת בשוק. הנפח גדול יותר מהמתחרות, השילוב עם פיסות מדיה שנשלחות במייל פנטסטי, העיצוב הנקי עושה נעים והשילוב עם סקייפ, שנרכשה על ידי מיקרוסופט לפני קצת יותר משנה, בכל המערכת נראה פתאום הגיוני וטבעי. ומה קורה עם המיילים שלכם בהוטמייל? אל תדאגו, הם פשוט יעברו אוטומטית לאאוטלוק. 

"הסיבה הטובה ביותר לעזוב את ג'ימייל"

לכן, זה לא מפתיע שהמבקרים יוצאים מגידרם. האתר Slate פרסם פוסט שכותרתו "הסיבה הטובה ביותר לעזוב את ג'ימייל". ב-BuzzFeed כתבו ש"השירות החדש של מיקרוסופט גורם לג'ימייל להיראות עמוס ומסורבל". גם אם לא תהיה מעכשיו נהירה המונית מג'ימייל לאאוטלוק החדש, סביר להניח שמיקרוסופט תתחיל להפחיד את המתחרים שלה ותגרום להם להתאמץ יותר. קליק לפתיחת חשבון באאוטלוק החדש.

>> איך הגיעו "ציצים גדולים" לקוד של מיקרוסופט?

>> וגם: ההוכחה שאייפון 5 יושק בספטמבר