mako
פרסומת

חברת הפרסום מבוסס התוצאות הישראלית מתחזקת בשוק הבינלאומי

חברת מטומי מדיה שהפרסומאי אילן שילוח משמש כיו"ר שלה, רוכשת את חברת מדיהוויז האמריקנית. החברה מתמקדת בפרסום מבוסס תוצאות כלומר, הרווח מהפרסומות מתקבל רק במידה ומתבצעת עסקת מכירה מהכניסה לבאנר

יעל קישיק
NEXTER
פורסם:
הקישור הועתק

אילן שילוח
שילוח. מחזור הפעילות השנתי יגדל ל-230 מיליון דולר | צילום: תמר מצפי, גלובס

חברת מטומי מדיה, שהפרסומאי אילן שילוח משמש כיו"ר שלה, מתמקדת בפרסום מבוסס תוצאות. כלומר, הרווח מהפרסומות מתקבל רק במידה ומתבצעת עסקת מכירה מהכניסה לבאנר.

החברה הישראלית פועלת בשוק הבינלאומי ובעקבות עסקת הרכישה 50% מפעילות החברה תהיה בצפון אמריקה, 35% באירופה ו-15% בדרום אמריקה. עסקת הרכישה תאפשר קידום על כמות גדולה יותר של פלטפורמות בארצות הברית, כגון חינוך ופיננסים. לקבוצה 500 לקוחות המפרסמים באמצעות 7,000 בעלי אתרים ופלטפורמות פרסום ב-85 מדינות.

ההכנסות השנתיות של מדיהוויז, המעסיקה כ-100 עובדים, עומדות על כ-75 מיליון דולר ובעקבות רכישה זו יגדל מחזור הפעילות השנתי של קבוצת מטומי לכ-230 מיליון דולר. בכך הופכת מטומי להיות אחת הקבוצות הגלובליות המובילות בעולם בתחום הפרפורמנס באינטרנט, כאשר היא מדורגת שלישית בגודלה באירופה ומחזיקה בפעילות בדרום אמריקה ובארה"ב, ומעסיקה כ-350 עובדים בישראל ובעולם.  

עופר דרוקר, מנכ"ל מטומי מדיה אמר בתגובה, "התרשמנו מנוכחותה המרשימה של מדיהוויז בקרב מפרסמים וסוכנויות ומההכרה החיובית לה היא זוכה בענף. אני בטוח כי רכישה זו תניב עבור ללקוחותינו ערך רב על-ידי חשיפתם לקהלים רחבים יותר, לערוצי מדיה אטרקטיביים, לטכנולוגיות מעקב מתקדמות ומעל לכל לתוצאות אפקטיביות בקמפייני הפרסום".