mako
פרסומת

אפקט בר: 10,000 לקוחות חדשים בעקבות פרסומת הנשיקה

פרסומת הסופרבול של בר רפאלי בנשיקה סוערת עם חנון ג'ינג'י בקלוז אפ קשה לצפייה - התגלתה כהשקעה מאוד משתלמת; חברת Go Daddy, העומדת מאחוריה, דיווחה על זינוק במספר לקוחות חדשים ושבירת שיא מכירות היסטורי

לילה אודינייב
NEXTER
פורסם:
בר רפאלי סופרבול 2013
הקישור הועתק

 

 

פרסומת הסופרבול המדוברת שבה בר רפאלי מתנשקת עם חנון לא רק הצליחה לעורר באז עולמי ויחסי ציבור שלגמרי החזירו את מיליוני הדולרים שהושקעו בה, מסתבר שהיא גם הביאה לחברה 10,000 לקוחות חדשים בתוך ימים ספורים.    

החברה ששכרה את רפאלי וג’סי היימן (החנון שלצידה), היא חברת הדומיינים ואחסון האתרים הגדולה Go Daddy, שמגלגלת בשנה רווחים של מיליארדי דולרים ומעסיקה 3,500 עובדים.

אמש (ג’), פירסמה החברה כי ערב שידור פרסומת הנשיקה בין רפאלי והיימן במהלך הסופרבול האמריקאי, היא רשמה שיא מכירות היסטורי מאז הקמתה לפני 16 שנים.

לפי האתר מאשבל, בעקבות הפרסומת, מכירות שירותי אחסון האתרים של גו-דדי זינקו ב-45 אחוזים. מכירת כתובות דומיין שמסתיימות .com עלו גם הן, ב-40%. החברה רשמה עלייה של 35% בלקוחות חדשים בסלולר ובסך הכל הוסיפה לשורותיה 10,000 לקוחות חדשים. כל זה בתוך פחות ימים ספורים אחרי שידור הפרסומת.