HP (צילום: ניב ליליאן)
צילום: ניב ליליאן

חברת HP מבינה שברזלים זה כבר לא מספיק, ושצריך לספק לצרכן התובעני של היום ערך מוסף מעבר למחשבים, זכרונות ומעבדים. לכן, הכריזה החברה בפריס בצד הצגת קו המוצרים שלה ל-Windows 8 על שירות מוזיקה חדש בשם HP Connected Music, בשיתוף עם ענקית המוזיקה יוניברסל.

השירות החדש, שיכלל באופן מובנה עם מחשבי Windows 8 החדשים של HP, יאפשר גישה לשירות הזרמת מוזיקה הכולל את כל הקטלוג הנרחב של חברת יוניברסל (בבעלות של ויונדי) ולהשמיע מוזיקה חינם למשך 90 יום, כמו גם הורדות מוזיקה מוגבלות לרוכשי המחשבים מהקו העליון, קו ה-Envy. נציגי החברה בישראל מבטיחים כי השירות יהיה זמין גם כאן.

HP (צילום: ניב ליליאן)
צילום: ניב ליליאן

אבל החלק המעניין הוא לא שירות המוזיקה בכלל, אלא הערך המוסף שלו, שהוא מקורי למדי בנוף: חוויות.

HP תציע ללקוחות השירות אפשרות להיפגש עם האמנים החביבים עליהם, אפשרות להצטרף אליהם באירועים מיוחדים (כמו לצאת לקניות עם ג'ניפר לופז, או לשבת באולפן בזמן הקלטת אלבום של מטאליקה), חבילות VIP והופעות פרטיות שיחולקו. זוהי תוספת מעניינת מאוד, שאינה קשורה ישירות לטכנולוגיה, ונועדה להעשיר את החוויה הצרכנית, מעבר לברזלים.

אבל אם נחזור לברזלים, HP הציגה כאן במרוכז את קו המוצרים החדש שלה ל-Windows 8, שחולק להכרזות שפוזרו לאורך החודשים האחרונים, בתערוכות ואירועים שונים. בין השאר הוצגו כאן מחשבי הספקטר – אולטרהבוקים דקיקים במיוחד (מתחת ל-18 מ"מ עובי בקצה העבה של המחשב), ה-Envy X2, התשובה של HP לטרנספורמר של אסוס, ורעיון מעניין נוסף: מעטפת, שהופכת טאבלט למחשב עם מקלדת וערכת חיבורים שלא הייתה בו קודם לכן.

עוד הציגה HP דגם All in One, שחייבים להודות – מזכיר באופן חשוד עיצובים של אפל (ראו גם בתמונות). אנשי HP אמנם הביעו אמון בשילוב בין הפלטפורמה הטכנולוגית לשירות המוזיקה החדש, אך ימים יגידו האם HP תצליח להשאיר מחדש חותם על שוק ההתקנים עם מסכי המגע, לאחר שביטלה בשעתו את מוצר מחשב הלוח שלה TouchPad.

*הכותב היה אורח חברת HP בפריז.

בואו להיות החברים שלנו בפייסבוק