שלשום (ב’) הצהירה אפל כי בשבועיים הקרובים תרחיב את תוכנית המנויים שלה המוקדשת לסטודנטים ל-82 מדינות נוספות, בהן גם ישראל. 76 מדינות קיבלו את התוכנית כבר אתמול (ג'), והיתר (בהן ישראל) יקבלו אותה רק ב-26 בפברואר. ההטבה הניתנת במסגרת התוכנית עומדת על הנחה בת 50%, כלומר, החל מעוד שבועיים סטודנטים במוסדות אקדמאיים מוכרים בישראל יוכלו להירשם לשירות Apple Music תמורת 9.90 שקל לחודש.

תוודא שאתם סטודנטים באמצעות UNiDAYS

על מנת לודא שההטבה ניתנת לסטודנטים בלבד נעזרת אפל בשירותיה של UNiDAYS, חברה בריטית שפיתחה פלטפורמה לאימות והענקת הטבות לסטודנטים. החברה אחראית על מנגנון דינאמי שמתעדכן כל הזמן עם מוסדות אקדמיים מוכרים ומכסה היום קרוב ל-70% מכלל המוסדות האקדמים ברחבי העולם. לאחר הזנת הפרטים והאישור ב-UNiDAYS, יוכלו סטודנטים ישראלים שזהותם אומתה לזכות להטבה באפל ולהטבות נוספות אחרות אותן מציעה החברה.

נציין כי מבדיקה שערכנו עולה כי אתר UNiDAYS חסום לישראל. פנינו לאפל וביקשנו לדעת אילו מוסדות אקדמיים יוכרו כזכאים להטבה, ונעדכן לכשתתקבל תשובה.

מלחמת חורמה נגד ספוטיפיי

שירות המוזיקה של אפל נפתח בישראל באוגוסט 2016 וזמין נכון להיום להתנסות בחינם למשך 3 חודשים, ואז כמנוי לאדם בודד תמורת 20 שקל בחודש או מנוי משפחתי לעד 6 משתתפים תמורת 30 שקל בחודש. שירות המנויים הסטודנטיאלי של אפל, שמתרחב עתה לישראל, זמין למשך 4 שנים בסך הכל למשתמשים מאומתים ב-UNiDAYS.

שלוש שנים לאחר שהושק, שירות המוזיקה של אפל נמצא עדיין רק במקום השני בתחום. מקדים אותו ספוטיפיי הוותיק, שנחשב לחלוץ בתחום הזרמת המוזיקה ונולד בשוודיה. ספוטיפיי, שכפי שחשפנו ב-NEXTER צפוי לנחות בישראל כבר בחודשים הקרובים, נהנה בעולם מ-70 מיליון משתמשים, בעוד Apple Music נמצא הרחק מאחור עם 36 מיליון מנויים. עם זאת, לפי נתוני קצב הגידול של שתי המתחרות, עשויה אפל לעקוף את ספוטיפיי כבר לקראת סוף השנה הנוכחית. הרחבת שירות המנויים הסטודנטיאלי של אפל ל-82 מדינות נוספות הוא חלק מהאסטרטגיה של החברה להאיץ את הזינוק במספר המנויים בשירות, כדי לכבוש את היעד הזה כמה שיותר מוקדם.

הכתבה פורסמה במקור באתר Geektime

עוד ב-Geektime:
דיווח: וואווי הזמינה עשרות ביקורות מזויפות על מכשיריה
אתר חדשות לקוראים: אל תשלמו, אבל תנו לנו לנצל אתכם כדי להרוויח