אב ובתו תושבי אשדוד רצו להתקין בביתם את חבילת הטלוויזיה והאינטרנט של סלקום. הם פנו לחברה וחתמו על חוזה התקנה. טכנאים של החברה הגיעו לביתם כמה פעמים, אבל משום מה לא הצליחו לבצע את ההתקנה. מתברר שהטכנאים התקשו בגלל בעיה טכנית שהצריכה טיפול מורכב מהרגיל.

במשך כשלושה שבועות המתינו השניים להתקנה, וכשלא עלה בידי החברה לספק להם את שירותי הטלוויזיה הם פנו לנציגי החברה וביטלו את העסקה. לטענתם, בינם לבין החברה פרצה מחלוקת מי אמור להחזיר את הציוד שנמסר להם, והם נדרשו להחזירו לחברה כתנאי לניתוק.

הם הגישו תביעה נגד החברה לבית המשפט לתביעות קטנות באשדוד ודרשו פיצוי של 12,105 שקל.

בכתב ההגנה של החברה ביקשה סלקום לדחות את טענות התובעים, בנימוק שההתקנה לא צלחה בביתם בגלל בעיה טכנית נקודתית, וכן בשל עומס מהצטרפות המונית לשירותי סלקום טיוי, מה שהצריך המתנה לשם התקנה. כמו כן, טענה החברה כי הם לא אפשרה לחברה לפתור את הבעיה וכי הכספים שנגבו מהתובעים היו בשל הציוד שלא הוחזר לחברה, דבר שיכול היה להקטין את נזקיהם.

הרשמת כרמית חדד, שדנה בתיק ושמעה את טענות הצדדים, ציינה בפסק הדין כי אין למעשה חולק על כך שסלקום לא הצליחה לחבר את שירותי הטלוויזיה לדירה במשך שלושה שבועות, על אף מספר ביקורים של טכנאים מטעמה, וכי מדובר בפרק זמן למעלה מסביר לשם ההתקנה. לכן, היא דחתה את טענות סלקום.

"טענות סלקום, לפיהן היא הייתה נתונה תחת עומס בשל הצטרפות המונית, אינה עילה לעכב מתן שירות לאדם. היה על סלקום להיערך מראש להצטרפות לשירות החדש, ומשלא עשתה כן ממילא מונח המחדל לפתחה", הדגישה הרשמת. לדבריה, מרגע שהתובעים ביטלו את העסקה, חלה על החברה החובה להשיב להם את הכסף שנגבה מהם, או לחילופין להימנע מגביית סכומים כלשהם בגין העסקה.

הרשמת ציינה בפסק הדין כי מדובר במחדלים של החברה, כי היה עליה לקחת את הציוד מביתם של התובעים וכי לא הייתה זכאית לגבות מהם כספים בגין התקופה שבה ציוד נותר בדירתם. היא מתחה ביקורת על כך שהחברה לא טרחה להביא שום נציג הרלוונטי לעסקה לעדות בבית המשפט והנציגים שהגיעו נטולי זיקה לאירועים.

"מעבר לאמור, סבורני כי התנהלות סלקום כמפורט לעיל, ובפרט בכל הנוגע להשבת הציוד והטלת האחריות למחדליה על כתפי לקוחותיה, הביאו לביטול ההזמנה של התובעת באופן בלתי סביר", הסבירה השופטת, "מדובר במספר מחדלים המצטברים ומתמשכים, וביניהם אי נטילת אחריות של סלקום למחדלה".

הרשמת חייבה את סלקום לפצות את התובעים בסכום של 3,913 שקל, וכן עוד 500 שקל הוצאות משפט.