אם רכשתם לאחרונה התחברתם לחברת גולן טלקום ולאחר הכנסת כרטיס הסים נתקלתם בבעיות חיבור לרשת - אתם לא לבד. ל-NEXTER נודע כי לחברה הגיע לאחרונה משלוח של כרטיסי סים פגומים. לאחר זמן לא רב גילתה החברה את הפגם בכרטיסים, המונע מהם להתחבר לרשת וגורם לבעיות בתקשורת. החברה עצרה מייד את חלוקת הכרטיסים מהמלאי הפגום וללקוחות אמרה שמדובר בבעיה "פרטנית".

כרטיס Micro-SIM של גולן טלקום (צילום: יאיר מור, NEXTER)
כרטיס מיקרו-סים של גולן טלקום | צילום: יאיר מור, NEXTER

בשבוע שעבר העבירה החברה תדריכים לעובדי מוקדי השירות שלה, שבו סופר להם על הבעיה, ושם הם הונחו שלא לספר עליה ללקוחות. במקום זה, נאמר להם שעליהם להציע ללקוחות לקבל כרטיסים חלופיים חינם, אך בלי להסביר מדוע. לאחר התדריך אף נשלח מייל לעובדים בו ניתן לראות כי החברה מבקשת מהעובדים "לא להגיד ללקוח שזו 'בעיה', 'תקלה', 'אנו מודעים לתקלה', 'אנו מכירים את הבעיה'. יש לציין כי זו ככל הנראה בעיה פרטנית ואנו נטפל נקודתית".

לא ברור כמה לקוחות מושפעים מהבעיה, אך ידוע לנו כי הכרטיסים הפגומים הינם מסוג Micro-SIM, הנמצא בשימוש ברוב הסמארטפונים מבוססי האנדרואיד, מלבד כמה דגמים חדשים ומתקדמים כמו גלקסי S6.

מגולן טלקום נמסר בתגובה: "לפני מספר ימים, בבדיקת איכות פנימית שגרתית, התגלה נושא נקודתי במספר מצומצם ביותר של מיקרו-סים חדשים. החברה פעלה באופן יזום ומיידי, ביצעה פנייה ללקוחות הרוכשים הרלבנטיים.
בנוסף הועברה הנחיה לפנים משורת הדין כי במקרה של פניה מלקוח בתלונה זהה גם ללא שיוך לסדרה שאותרה יש להציע סים חלופי ללא עלות. חשוב לציין כי הנושא כולו כבר חלף וטופל ביעילות ובמהירות בתוך מספר שעות".