התחרות בסלולר מתנהגת בצורה מחזורית. כל פעם שנראה שיש רגיעה זמנית בתחרות, ומחירי מבצעי ההצטרפות "נרגעים", מגיע עוד גל של מבצעי הצטרפות אגרסיבים.

הוט (תמונת AVI: מה קורה)
הוט | תמונת AVI: מה קורה

HOT מובייל מקדמת כעת חבילת סלולר במחיר של 10 שקל לחודש, לחבילה ללא הגבלה, דקות שיחה, SMS וחבילת גלישה של 3 גי'גה. המחיר המוזל הוא למשך שנה ואחריו המחיר עולה ל-69.90 שקל לחודש.

הקאץ' הוא - החבילה מוצעת רק ללקוחות שמצטרפים ל-HOT נט כספקית אינטרנט במחיר של 20 שקל לחודש. נראה כי מטרת המהלך היא דווקא לקדם את ספקית האינטרנט של HOT כאשר מטרת החברה הוא לבלום מעבר לקוחות לחיבור מוזל כחלק מהרפורמה בפס הרחב (שוק סיטוני).

המחירים המוזלים שמאפשרת הרפורמה בפס הרחב גורמים לנטישה של לקוחות HOT בתשתית אינטרנט וכספקית אינטרנט. נכון להיום יש כבר כ-20 אלף לקוחות בחיבור במודל החדש, והקפיצה הגדולה צפויה להתרחש ב-17 במאי, אז ייכנס לתוקפו השלב האוטומטי ברפורמה.

הגל האגרסיבי האחרון של מבצעי ההצטרפות חל בסוף דצמבר 2014, עם הכניסה של סלקום לפעילות בעולם הטלוויזיה. HOT הרגישה כי סלקום מאיימת עליה בגזרת הטלוויזיה והחליטה לתקוף בזירת המובייל עם מבצע של שני קווים ב- 40 שקל. גולן טלקום מיהרה להגיב עם מבצע קו שני ב-2 שקל.