אחרי שמותגי הסלולר נכנסו לטלוויזיה והציעו חבילות דאבל וטריפל (ואפילו קוואדרופל), עכשיו תורה של הוט לבצע מהלך הפוך ולהציע חבילת דאבל של סלולר ותכני טלוויזיה. החברה הודיעה לפני שעה קלה על מותג מוזל חדש בשם Next Mobile, שישלב את ספקית הסלולר של החברה, הוט מובייל, ושירות ה-VOD האינטרנטי שלה, Next TV.

השירות החדש יגיע בשתי חבילות: חבילת סלולר ו-VOD עם שיחות והודעות ללא הגבלה, גלישה בנפח 100 גיגה-בייט ואפליקציית Next ב-39 שקל לחודש למשך שנתיים, וחבילת סלולר בלבד עם שיחות והודעות ללא הגבלה וגלישה בנפח 50 גיגה-בייט ב-27 שקל לחודש למשך שנתיים.

הוט ציינה כי כל השירותי ללקוחות הוט מובייל יתבצעו דרך הסמארטפון - החל מחיבור קו לתוכנית, דרך מעבר בין תוכניות ועד ניתוק - כפי שהופך להיות מקובל בתעשייה. לקוחות חדשים יידרשו לשלם 30 שקל על כרטיס סים, בעוד לקוחות קיימים של הוט מובייל יידרשו לשלם דמי מעבר חד-פעמיים של 49 שקל כדי להתחבר לנקסט מובייל.

אפליקציית נקסט טיוי, שפונה ללקוחות צעירים ושני שליש מהמשתמשים הקיימים שלה הם בני פחות מ-34, מספקת תכני VOD, ביניהם כל תכני המקור של הוט וסרדות וסרטים מרחבי העולם. החברה טוענת כי רוב לקוחות השירות אינם מחוברים לטלוויזיה רב-ערוצית (הוט, יס, סלקום טיוי, פרטנר טיוי, סמארט), ונוהגים לבצע "בינג'" - צפייה בכמה פרקים ברצף. 65% מהתוכן הנצפה בשירות ישראלי, ובסופי שבוע עולה הצפייה בתכני השירות ב-20%.

השירות המשולב הוא תשובתה של הוט לשירותי הטלוויזיה שהושקו בארץ בשנים האחרונות - ובעיקר אלה של סלקום ופרטנר, שמציעות חבילות טלוויזיה וסלולר (בדרך כלל בתוספת אינטרנט ביתי) במחירים נמוכים יותר ממחיר שירות הטלוויזיה של הוט לבדו. מכיוון שהוט עדיין מוגבלת על ידי משרד התקשורת בהצעת שירותים המשלבים את הטלוויזיה בכבלים והסלולר, הדרך הכי טובה לעשות זאת היא מותג וירטואלי משותף שאינו קשור לשירות הטלוויזיה בכבלים. כך יכולה הוט למשוך לקוחות שלא היו מצטרפים ממילא לשירות הרגיל שלה ועל הדרך לחטוף אותם מבחרות הסלולר הנוכחיות שלהם לזו של קבוצת הוט-אלטיס.