רבים מאיתנו בעולם הטכנולוגי כבר יוצאים מנקודת ההנחה שהרשתות החברתיות והאפליקציות שמותקנות לנו על הנייד מאזינות לשיחות הפרטיות שלנו באמצעות המיקרופון. התחושה הזאת הולכת וגדלה אחרי כל שיחה עם חברים בה אנחנו מזכירים פנטזיה שלנו על טיסה לזנזיבר ומקבלים פרסומת לחופשה מושלמת בזנזיבר ב-300$ לאדם הישר לפיד שלנו.

את התחושה הזאת בדיוק קיבל עומר שמשתמש באפליקציית איזי (גילוי נאות: קשת היא בין המשקיעים בחברת easy). עומר קיבל פוש מהאפליקציה ובו רשימה של גלידריות שנמצאות בקרבתו, בדיוק לאחר שנשאל על גלידה בקרבת מקום, מה שעורר את חשדו.

"מסתבר שאיזי התחילו להאזין לשיחות"' הוא כתב, "שאלו אותי על גלידה ליד ופתאום איזי קוראת מחשבות עם רשימה של גלידריות קרובות. ביי איזי". עומר הסיק באותו הרגע שהאפליקיצה מאזינה לשיחות שלו, שמעה את המילה גלידה, והגיבה בפרסום ממוקד שמותאם לו אישית.

הפוסט הגיע גם למנכ"ל איזי, אופיר יוסף, שהגיב לו ישירות: "הי עומר. שמי אופיר ואני מנכ"ל איזי. שמח שהנוטיפיקציה הגיעה אליך בזמן המתאים, אבל זה באמת במקרה ואין פה קונספירציה. יחד איתך קיבלו היום את ההודעה כל מיליון משתמשי איזי". 

אפליקציית איזי easy (צילום: מאקו)
הדרך הפשוטה להגדיל את קהל הלקוחות שלכם | צילום: מאקו

אז יכול להיות שלפעמים אנחנו באמת קלים יותר לקריאה, ממה שנדמה לנו ולא צריך להאזין לנו. מספיק שאנחנו ביום שרבי של תחילת חודש מאי, ולכולנו יש רצון להתפנק בגלידה קרה.