mako
פרסומת

בשורה דיגיטלית קשה למעריצי משפחת קרדשיאן-ג'נר

ארבע אחיות לבית קרדשיאן-ג'נר הודיעו כי החל מהשנה הבאה, האפליקציות הייעודיות שלהן יפסיקו להתעדכן בתכנים מקוריים ובלעדיים, ובסופו של דבר יירדו מהחנויות כליל. האם מדובר בתחילתו של הסוף? לא ממש

NEXTER
פורסם:
קניה ווסט וקים קרדשיאן בתצוגת אופנה של ורסאצ'ה
NEW YORK, NEW YORK - DECEMBER 02: Kanye West and Kim Kardashian West attend the the Versace fall 2019 fashion show at the American Stock Exchange Building in lower Manhattan on December 02, 2018 in New York City. (Photo by Roy Rochlin/Getty Images) | צילום: Roy Rochlin, Getty Images
הקישור הועתק

מעריצי "משפחת קרדשיאן" יכולים רק להתפלל ששנת 2018 לעולם לא תסתיים, כי בפתחה של 2019 צפויה להם אכזבה מרה: האחיות לבית קרדשיאן, כלומר קים, קורטני, קלואי וקיילי ג'נר, הודיעו באופן רשמי שבשנה הבאה הם יפסיקו לפרסם תכנים באפליקציות הייעודיות של כל אחת מהן, מה שיביא באופן מיידי לסגירתן. הסיבה? כן כנראה עסוקות מדי בשביל זה.

"הייתה לנו חוויה נפלאה לתקשר אתכם דרך כל האפליקציות שלנו בשנים האחרונות, אבל קיבלנו החלטה קשה לא להמשיך לעדכן אותן בשנת 2019", כתבה קים באתר הרשמי שלה. "אנחנו באמת מקוות שנהניתם מהמסע הזה כפי שאנחנו נהנינו, ואנחנו מצפות למה שעתיד לבוא בהמשך".

האפליקציות האישיות של כל אחד מבנות הקרדשיאן, שקרויות על שמן האישי, עלו לחנויות האפליקציות בשנת 2015 מתוך מטרה להעניק למעריצים מבט אינטימי יותר על חייהן של הבנות שלא בהכרח נראה בסדרת הריאליטי שלהן בערוץ E! או בחשבונות המדיה החברתית שלהן. תמורת 2.99 דולר בחודש נחשפו המעריצים לסרטונים מיוחדים, בלוגים אישיים ותמונות שלא פורסמו במקומות אחרים, כאשר כל אפליקציה התמקדה בנושא מסוים: קנדל עסקה באופנה, קיילי חלקה עצות איפור ופלייליסטים מומלצים, קורטני התמקדה בבריאות, קלואי בכושר וקים בתחום היופי.

כך למשל, בחודש יוני האחרון חשפה קלואי באמצעות האפליקציה שלה את חדר השינה הוורוד של ביתה טרו, בעוד קורטני נהגה לחלוק את התפריטים הקבועים שלה לשמירת הגזרה ומתכונים לארוחות בוקר, צהריים וערב. קיילי וקים שיתפו תמונות מאחורי הקלעים של צילומי אופנה בהן השתתפו, כמו גם מוצרים מליין מוצרי היופי שלהן.

פרסומת

קנדל, לעומת זאת, הייתה הראשונה לסגור את האפליקציה שלה בשנה שעברה, כאשר פרסמה הצהרה דומה. ההחלטה להוריד את האפליקציות מגיעה שמונה חודשים לאחר שסגרו האחיות את ליין האופנה המשותף שלהן, DASH. האתר הרשמי של המשפחה, כך נראה, ימשיך בינתיים לפעול ולהתעדכן.