mako
פרסומת

מוזיקה חינם או בשקל: ספוטיפיי ודיזר מציגות חידושים

התחרות בשוק הסטרימינג ממשיכה להתחמם. אחרי שספוטיפיי נכנסו לישראל בביט גבוה והציגו פלייליסטים חכמים שמנצחים את אפל מיוזיק, גם השחקנית הוותיקה דיזר מציעה מבצע מוזל חדש-ישן

NEXTER
פורסם:
סמלים טכנולוגיים
סמלים טכנולוגיים - Play | צילום: Devenorr, Shutterstock
הקישור הועתק

ספוטיפיי משפרת את השירות החינמי שלה. שירות המוזיקה, שנכנס לאחרונה לישראל, מציע כרגע שתי אפשרויות: תשלום של 20 שקלים לחודש בו אפשר לבחור כל שיר שרוצים ולבנות פלייליסטים או שירות חינמי שמאפשר להאזין למוזיקה מתוך רשימה קבועה מראש של שירים (וביניהם תשמעו לא מעט פרסומות).

החברה הודיעה לאחרונה שהבחירה בגירסה החינמית התרחבה וכעת ישנם 15 פלייליסטים לפי דרישה. הפלייליסט לפי דרישה, מבטיחה ספוטיפיי, נבנה לפי הטעם האישי שלכם והוא יכלול כמובן גם מוזיקה ישראלית.

איך זה עובד? בחיבור הראשוני לשירות, ספוטיפיי תבקש לדעת אילו אומנים אתם אוהבים (בדומה למה שקורה כבר עכשיו בשירות אפל מיוזיק). הפלייליסטים יתעדכנו על-פי ההאזנה האישית שלכם. כלומר אם תסתירו שיר (hide) - בספוטיפיי יסיקו שאתם פחות אוהבים אותו. אם תסמנו זמר בלב - השירות ידע שאתם אוהבים אותו.

עוד חידוש בספוטיפיי הוא חיבור עם הסטורי באינסטגרם. בזמן שמקשיבים למוזיקה בספוטיפיי תוכלו ללחוץ על אינסטגרם סטורי מתפריט השיתוף (במקום לעשות צילום מסך) ולספר למי אתם מאזינים. החברים שצופים בסטורי יוכלו לנגן אותו היישר מהקישור שלכם באינסטגרם.

ובינתיים בדיזר

כשנכנס שירות המוזיקה לארץ, הוא הציע מבצע: שלושה חודשים ראשונים לשירות הפרימיום, בשקל אחד. בדיזר הודיעו כי המבצע הזה חוזר, שוב רק למי שיתחבר בשלושת החודשים הקרובים. כמובן שאפשר לבטל את השירות אחרי שלושה חודשים ללא התחייבות (כמו כל שירות מוזיקה אחר). המחיר הרגיל של השירות זהה למתרחים הגדולים - 20 שקלים בחודש.

מה עוד חדש באפליקציה הצרפתית? אפשרות ה-Flow, זרם של מוזיקה שמבוסס על הטעם שלכם, משתדרגת. כעת היא תוצג בצורת קרוסלה עם יותר מידע על האומן והשיר מאשר בגירסה הקודמת. אפשר לשמוע מוזיקה של אומנים דומים או לגלות אומנים חדשים. אפשר להחליק ימינה את השירים, כדי לשמוע מוזיקה יומית, או להאזין לשירים חדשים באמצעות אופציית הגילוי.