mako
פרסומת

מהפכת המחשוב הלביש בבנק הפועלים

בנק הפועלים ממשיך לבסס את מובילותו כבנק מספר 1 בדיגיטל ומאמץ את טכנולוגיית המחשוב הלביש, במטרה להעניק ללקוחותיו חוויית ניהול חשבון חדשנית, תוך חיבור בין העולם הפיננסי להתנהלות היום-יומית של הלקוח

בנק הפועלים
NEXTER
פורסם:
בנק הפועלים
הקישור הועתק

בנק הפועלים משיק בימים אלה שני שירותים חדשניים, העושים שימוש בטכנולוגיה הלבישה (Wearable Technology) ומותאמים לשעונים החכמים ו- Google Glass:

אפליקציית Poalim SmartWatch

בנק הפועלים

הבנק ירחיב בעתיד את אפליקציית השעון החכם לדגמים נוספים, כגון השעון החדש של חברת אפל (Apple Watch), עליו הכריזה החברה באחרונה, לאחר שיחל שיווקו בחנויות.

אפליקציה ל- Google Glass

משקפיים העושים שימוש בטכנולוגיית המציאות הרבודה ומופעלים באמצעות פקודות קוליות ותנועות. באמצעות האפליקציה ניתן יהיה לצפות במצב החשבון, וכן למצוא את סניפי הבנק הקרובים ולנווט אליהם.

מירב ספקטורובסקי-ששון, מנהלת אגף בנקאות ישירה בבנק הפועלים: "מטרתנו המרכזית היא לספק ללקוחותינו חוויה אחידה במגוון ערוצים המרחיבה את נקודות הממשק עם לקוחותינו, וכך אנו עושים גם בהקשר של הטכנולוגיה הלבישה. לקוחותינו רגילים לפגוש את חשבון הבנק שלהם במגוון פלטפורמות – באתר הבנק במחשב, בטלפון ובאפליקציות שבסמארטפונים. כעת הם יוכלו לעשות זאת גם בשעון החכם שעל ידם ובאביזרים לבישים אחרים כמו משקפי גוגל".

אתי בן זאב, מנהלת אגף הפיתוח בבנק הפועלים: "כפי שהבאנו את הקדמה הטכנולוגית ללקוחותינו המחזיקים בסמארטפון, אנו עושים זאת כעת גם בדבר הבא בתחום הטכנולוגיה

הלבישה – השעונים החכמים ו- Google Glass. מוצרים אלה, הנמצאים בתחילת דרכם, מגלמים בתוכם פוטנציאל רב לשימוש וחוויית משתמש מתקדמת וחדשנית".

פיתוחים חדשניים אלה מצטרפים למגוון אפליקציות מתקדמות שפיתח הבנק בשנים באחרונות, אשר מספקות מענה רחב ומגוון לצרכים הבנקאיים של לקוחותיו, ויחד עם שורת כלים מתקדמים בדיגיטל מהווים חלק מאסטרטגיית הבנק המלווה במסר "מובילים טכנולוגית בשבילך".