mako
פרסומת

הלהיט החדש באייפון: אפליקציה לניחוש שירים

התמכרות אלרט! אפליקציית משחק חדשה בשם Song Pop שמזמינה אתכם לענות על שאלות שקשורות למוזיקה ולהתחרות מול שחקנים שמולכם - היא הלהיט הכי גדול היום באפסטור. מארק צוקרברג כבר מכור

שי רינגל
פורסם:
אפליקציית Song Pop
צילום: באדיבות "אנשי הפרחים בישראל"
הקישור הועתק
אפליקציית Song Pop
הלהיט התורן בחנות האפליקציות, כבר הורדתם? | צילום: באדיבות "אנשי הפרחים בישראל"

הכירו את אפליקציית Song pop, הלהיט התורן שמשגע את בעלי הסמארטפונים בעולם ואפילו את הבוס של פייסבוק, מארק צוקרברג, שגם זה תרם לא מעט לרעש סביבה.

מדובר באפליקציית משחק חדשה וחינמית שבתוך חודש מאז השקתה באפסטור השיגה מיליון משתמשים שמשחקים בה בכל יום. כך על פי אתר App-Data שעוקב אחרי סטטיסטיקות שימוש באפליקציות צד שלישי בפייסבוק.

appdata song pop

מספר משתמשים יומי ב-Song Pop לפי אתר App-Data

אז על מה כל הרעש? כמו כמעט כל אפליקציה שהפכה ללהיט לאחרונה (Draw Something , אינסטגרם) מדובר ברעיון פשוט מאוד שמתבסס על אינטראקציה חברתית.

מדובר בסך הכל בחידון מוזיקלי שבו השחקנים מתחרים אחד בשני מי מזהה שירים מהר יותר. השחקן ניכנס למשחק, בוחר קטגוריה כמו "שנות השמונים" או "שירי אהבה", מזהה חמישה שירים בכמה שניות ושולח את אותו המשחק לחבר שלו, שעכשיו צריך לזהות את השירים לפני השחקן היריב.

פרסומת

האפליקציה פשוטה, חמודה, עשויה היטב, ואפשר לשחק בה גם עם הסמארטפון וגם דרך המחשב. בנוסף אפשר להזמין חברים בפייסבוק, מה שמסביר חלקית את ההצלחה הוויראלית המהירה מאוד שלה. ונראה שהיא רק הולכת וגדלה, ממש כמו Draw Something היתה כשזו יצאה לשוק לפני שקרסה, אבל הספיקה להימכר לזינגה ב-200 מיליון דולר ועכשיו גם קיבלה תוכנית טלוויזיה משלה.