תקלה עולמית במכשירי אייפון 11: אפל הכריזה במהלך סוף השבוע על קריאת שירות עולמית בעקבות תקלה שגורמת למנגנון המגע להפסיק להגיב. במסגרת קריאת השירות, מסך המכשיר יוחלף ללא עלות – ואם החלפתם מסך בעקבות התקלה, תקבלו החזר כספי.

אפל לא גילתה מה מקור התקלה, אך הבהירה כי היא רלוונטית לדגם הבסיסי בלבד – ולא למכשירי אייפון 11 פרו ואייפון 11 פרו מקס. המכשירים שסובלים מהתקלה יוצרו בין נובמבר 2019 ומאי 2020, ומדובר ב"אחוז מועט מהיחידות שנמכרו".

יש לי אייפון 11 והמסך לא פועל כראוי. כיצד אדע אם אני זכאי להחלפה?

ניתן להיכנס לאתר של אפל ולהכניס את המספר המזהה (Serial Number) של המכשיר שלכם. כדי למצוא את המספר המזהה, יש להיכנס להגדרות (Settings) – כללי (General) – מידע (Info). לאחר שתקישו את המספר הסידורי באתר, תדעו האם המכשיר יצא מהמפעל בתקופה הרלוונטית לתקלה. ניתן, בהמשך, לפנות לקבלת שירות אצל המשווקות הרשמיות של אפל בישראל או ישירות במעבדת DCS.