לאחר ירידת המחירים בסלולר בעקבות הרפורמות שהנהיגו שרי התקשורת הקודמים, ממשיכה מגמת שיפור השירות שהחלה עם התייצבות המחירים בחודשים האחרונים. הבוקר הודיעה סלקום על שירות חדש שיאפשר ללקוחותיה לקבל את החשבונית החודשית ב-SMS, לפתוח אותה מכל מכשיר וליצור קשר עם נציגי החברה במקרה של שאלות או טענות.

חשבונית אינטראקטיבית של סלקום
החשבונית האינטראקטיבית של סלקום

מהיום יכולים לקוחות סלקום לבחור כיצד לקבל את החשבונית החודשית - במייל או במסרון (SMS). החשבונית שתגיע ניתנת לפתיחה מכל מכשיר - החל ממחשב, דרך סמארטפון ועד טלפונים מיושנים עם מסכים צבעוניים וגישה לרשת. החשבונית תוצג כמעין אתר מותאם אישית ובו הסכום לתשלום, פירוט החיובים, השוואה לעומת חודשים קודמים וכל שאר הפרטים המצופים להימצא בחשבונית החודשית.

בנוסף, החשבונית תכלול קישורים ליצירת קשר עם נציגי החברה בצ'ט (דרך מחשב או טאבלט) או בטלפון (בסלולר), כך שהמנוי יוכל להגיע בקלות לאדם לשם העלאת שאלות או ערעור על חישובים.

עוד ב-NEXTER:

החברה מסרה כי לפי סקר שערכה, 40% ממקבלי החשבונית במייל פותחים אותה דרך הסמארטפון או הטאבלט. השירות החדש מיועד להקל על הקריאה ממכשירים אלו, לעומת הפורמט המקובל של מסמכי PDF שאינם נתמכים בכל מכשיר ואינם נוחים מספיק לקריאה באחרים. ההמלצה שלנו היא לבדוק את כל החשבונות ואף לנצל את אתרי הספקיות למעקב אחרי מצב החשבון בזמן אמת, כדי להימנע מהפתעות בסוף החודש.

נציין כי המתחרות הגדולות, פלאפון ופרטנר, מאפשרות צפייה בחשבונות דרך אתריהן במחשב ובסלולר ואפליקציות ייעודיות לאייפון ואנדרואיד. האפליקציות הללו כוללות אפשרויות דומות לחשבונית האינטראקטיבית של סלקום, אך אינן שולחות אותן כחשבוניות, כך שהצרכן צריך לזכור לבדוק אותן בכל חודש.