מהפכת הסלולר, התחרות בשוק הסלולר מחריפה: הום סלולר, מקבוצת הום סנטר שבשליטת אליעזר פישמן, משיקה היום (א') את פעילות הסלולר שלה במחירים של 19 אגורות לדקת שיחה ו-15 אגורות להודעת SMS.

מדברת בסלולרי (צילום: אימג'בנק / Thinkstock)
התחרות מתגברת, הצרכנים מרוויחים | צילום: אימג'בנק / Thinkstock

גלישה תעלה 12 אגורות למגה גלישה, וכמו כן דמי שימוש של 17.9 שקל בחודש. במסגרת ההשקה תציע החברה מכשירים סלולריים במחירים "מאוד נמוכים", כדבריה.

אודי מארצי, מנכ"ל החברה, הכריז על תחילת הפעילות שתבוצע בכל סניפי רשת הום סנטר החל מהיום.

לדברי מארצי, "לקוח ממוצע גולש בין 200 ל-300 מגה והחבילת שנמכרות הן הרבה יותר גדולות כאשר הלקוח משלם מחירים גבוהים. החלטנו שאצלנו זה לא יהיה ושאין צורך להכביד על הלקוחות וכך כל אחד ישלם בדיוק על כמות הדאטה שהוא צורך".

יו"ר החברה אהרון מידן אמר שהחברה החליטה להיות עצמאית לחלוטין, ולכן הקימה את כל הפעילות אצלה באופן שהיא נזקקת אך ורק לשירותי האנטנות של מפעיל מארח ולא צריכה ממנו שירותים נוספים.

מידן הוסיף כי "אנחנו לא מחפשים לקחת את כל השוק. אנחנו פונים ללקוחות מסוימים ומי שרוצה לגלוש בהיקפים אדירים יכול להיות שלא יהיה לו כדאי להצטרף אלינו. לכן התאמנו את ההצעה שלנו למשתמשים שרוצים לשלם בדיוק על מה שהם צורכים עמ חשבונית פשוטה ובסיסית". המשמעות היא שהום סלולר היא בעצם המפעיל היחידי שהוא mvno אמיתי.

המטרה של החברה היא להגיע ל-200 אלף מנויים בתוך 4 שנים שישלמו חשבון ממוצע שבין 60-90 שקל.

מארצי אמר שלא תהיה האטה של קצב הגלישה והם יתנו ללקוחות בדיוק את אותה המהירות שמציעה סלקום.

אייל פישמן אמר ש"אין כאן הרבה השקעה ואז בעצם מגיעים למצב שמוכרים מוצר וזו ההתמחות של הום סנטר. ההוצאות הקבועות נמוכות וזה מאפשר לנו לנהל את העסק בצורה יעילה. יש לנו אנשים, יש לנו נקודות מכירה ולכן אין פה רווחיות ענקית ולא נרוויח מיליארדים ולא מתכוונים להיות שם ולכן החזר ההשקעה יהיה מהיר. הום סנטר צריכה להמשיך ולהתפתח ויש לה חיים משלה".

>> איך משיגים 21 אלף עוקבים באינסטגרם?

>> וגם: רק בישראל - התמונות המשעשעות של גוגל סטריט וויו ברחובות הארץ