להיט: מכולת וירטואלית בדרום קוריאה שהוצבה בתחנות הרכבת התחתית רק שהמצרכים הוחלפו בתמונות עם ברקוד והתשלום, באמצעות הטלפון הנייד. כך ניתן לעשות קניות לבית בזמן שממתינים לרכבת.

מדובר באחד הרעיונות המקוריים והחסכוניים, גם עבור הלקוח וגם עבור בעל הסופר שלמעשה לא צריך לפתוח חנויות פיזיות חדשות. מי שאחראית על הרעיון היא חברת Tesco בעלת אחת החנויות המקוונות הגדולות בעולם.

החברה הדביקה ברחבי תחנות הרכבת השונות פוסטרים ענקיים שמעוצבים בצורה דומה להפליא למדפים בסופרמרקט, עם תמונות של מוצרים והמחירים שלהם. לכל מוצר יש ברקוד שניתן לצילום על ידי הטלפון הנייד.

הלקוחות מצלמים את המצרכים, מציינים את הכמויות שהם מעוניינים לרכוש ומוסיפים אותם לעגלת הקניות שלהם דרך אתר ייעודי שדרכו גם מתבצע התשלום. אחר כך בוחרים את היום והשעה לקבלת המשלוח שמגיע בצורה ארוזה ונקייה. 

צפו בסרטון ההדגמה:

>> למה סבתא בת 70 מפיצה פורנו ברשת?

>> וגם: טטריס במיליון דולר: מה, לא תקנו?