mako
פרסומת

מיקרוסופט השיקה מכשיר סלולר ב-25 דולר

החברה הציגה טלפון בסיסי תחת המותג נוקיה המיועד בעיקר למדינות מתפתחות וממשיך את הניסיון של החברה הפינית שרכשה להשתלט על תחום המכשירים הפשוטים

סוכנויות הידיעות | TheMarker
TheMarker
פורסם:
הטלפון הסלולרי נוקיה 130 של מיקרוסופט
הטלפון הסלולרי נוקיה 130 של מיקרוסופט | צילום: מיקרוסופט, מיקרוסופט
הקישור הועתק
הטלפון הסלולרי נוקיה 130 של מיקרוסופט
רוצה גם את השווקים המתפתחים. נוקיה 130 של מיקרוסופט | צילום: מיקרוסופט, מיקרוסופט

מיקרוסופט השיקה אתמול (ב') מכשיר סלולרי שיימכר תמורת 25 דולר בלבד, בניסיון להגביר את נוכחותה בשווקים מתעוררים. דגם נוקיה 130, אשר יימכר ב-19 אירו (כ-25 דולר), מוגדר על ידי החברה כ"מכשיר המושלם לרוכשי מכשיר סלולר ראשון, או אנשים שמעוניינים במכשיר גיבוי לסמארטפון הקיים שלהם".

ענקית הטכנולוגיה מסרה כי המכשיר יתחיל להימכר במהלך הרבעון השלישי של השנה בשווקים נבחרים, בהם סין, מצרים, הודו, אינדונזיה, קניה, ניגריה, פקיסטן, הפיליפינים ווייטנאם. בין התכונות הבולטות שלו נמנות תמיכה בשני כרטיסי SIM, המשמשת במדינות מתפתחות לחתימת מנויים נפרדים למסלולי שיחות, הודעות או גלישה סלולרית, כמו גם נגן וידאו עם תמיכה בפורמטים רבים וחיי סוללה ארוכים למדי.

"ככל שהביקוש למכשירי סלולר מוזלים ממשיך לצמוח, ממשיכה מיקרוסופט להיות מחויבת לאספקת חדשנות מובייל מובילה בכל רמת מחיר", אמרה סגנית נשיא חטיבת מכירות המכשירים הניידיים במיקרוסופט, ג'ו הרלו, בעת השקת המכשיר. "לפי ההערכות, לפחות מיליארד בני אדם בעולם עדיין אינם מחזיקים טלפון נייד, ובמקביל יש ביקוש גובר למכשירי גיבוי אמינים הן בשווקים הוותיקים והן בשווקים עתירי צמיחה".

מיקרוסופט ציינה כי מדי שנה נמכרים בעולם 300 מיליון מכשירי סלולר שמחירם פחות מ-35 דולרים. החברה האמריקאית השלימה מוקדם יותר השנה את רכישת חטיבת מכשירי הסלולר של נוקיה, המתחרה על שוק זה מול סמסונג הקוריאנית.

פרסומת

עוד ב-TheMarker: