אתר הסרטונים יוטיוב ידוע בתור מקום שנותן דרור ליצירתיות של מיליוני בני אדם ברחבי העולם - אבל שלא ממש מצליח לעשות כסף מהפופולריות העצומה שלו. למעשה, רק לאחרונה מפרסמים התחילו להשתמש ביוטיוב כדי למשוך לקוחות (ולהזרים כספים לקופת גוגל). אבל עדיין אין הרבה פרסומות שבאמת מצליחות לנצל את הפוטנציאל העצום של יוטיוב, להפוך לוויראליות ולהגיע למיליוני צפיות תוך ימים ספורים.

הפרסומת הבאה, של המוצר Tipp-Ex, עשתה את העבודה עם הסרטון הבא - ובגדול.

הסרטון מראה סרט ביתי, כביכול, של צייד שקם בבוקר ליד האוהל שלו ופוגש דוב. הצייד המבוהל ממהר להרים את רובה הציידים שלו ולכוון על הדוב - אבל הוא לא מסוגל לירות בו. בשלב הזה על המסך מופיעות שתי אופציות לבחירתנו: לירות בדוב או לא לירות בדוב.

כדי לא להרוס את ההפתעה לא נגלה מה קורה לאחר שבחרתם, אבל מה שהכי מגניב הוא שבסופו של עניין אתם מגיעים למסך ובו ניתן לבחור בעצמכם מה הצייד עושה לדוב - על ידי הקלדה של מילה לבחירתכם. יוצרי הסרט עשו פה עבודה מופלאה באמת: נסו להקליד מילים כמו "kisses", "kicks" או "hugs" ותראו מה קורה.

הסרטון עשה בפחות משבועיים יותר מ-2.3 מיליון צפיות. כאמור, להיט.

 >> מ-SMS ועד פייסבוק: ברכות דיגיטליות לראש השנה