מייספייס הולכת לכיוון ישן-חדש: פורטל בידור
הרשת החברתית מייספייס ממציאה את עצמה מחדש כפורטל בידור, ומשיקה עיצוב חדש. האם זה מה שיעזור לה במאבק מול פייסבוק?
מעיין כהן
makoפורסם:


במסגרת ההשקה המחודשת החברה חושפת גם עיצוב חדש וצבעוני הרבה יותר, עם לוגו דינמי וקצת מוזר - המילה My מופיעה, ובמקום המילה Space מופיעה תמונה מתחלפת.העיצוב החדש יוטמע בהדרגה, כאשר עד סוף נובמבר הוא אמור להסתיים ולהיות זמין לכלל המשתמשים.
עוד כוללת הגרסה המחודשת גם עמודי אוהדים שניתן להקים לסלבריטאים או לתוכניות טלוויזיה, לעקוב אחריהם ולתקשר איתם בדומה לעמודים בפייסבוק. עמודי הפרופיל האישיים עברו גם הם מתיחת פנים, ונוסף להם גם אלמנט משחקי של עיטורים (Badges) על משימות שונות ושיתוף. הנה הצצה לקונספט החדש:
מצאתם טעות לשון?