mako
פרסומת

מה הטלפון הנייד אומר על האישיות שלך?

מתכננים לקנות טלפון סלולרי חדש? רגע לפני, כדאי שתדעו מה בחירת המכשיר אומרת עליכם כבני אדם. אייפון: אוהבים להשוויץ, בלקברי: מסתובבים בחליפות, ווינדוס פון: אתם איכותיים

עמי רוחקס דומבה
mako
פורסם:
הקישור הועתק
אשטון קוצ'ר עם אייפון
"מסיבהההה!". אשטון קוצ'ר והאייפון שלו | צילום: אימג'בנק/GettyImages, getty images

מכורים לאייפון? לא מפסיקים לבדוק מיילים בבלקברי? מוכנים לקנות רק מכשירים מבוססי אנדרואיד? לפניכם מספר דברים שכדאי שתדעו:

משתמשי אנדרואיד

טלפונים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד הם בדרך כלל הכי מתקדמים טכנולוגית, אבל לרוב הפיתוחים בהם בדרגת "בוסר", כאלו שטרם הבשילו. רוב היישומים בחינם, אבל פרטיות ואבטחת מידע הם לא בדיוק הקטע של גוגל. ניתן להגדיר את משתמשי האנדרואיד כ"הכי קרובים לגיקים". הם אוהבים להתעסק עם דברים, אוהבים מציאות, רוצים שספקיות הסלולר יציעו מגוון דגמים ולא אכפת להם להתעצבן תמורת הבחירה להיות שונה.

המוטו האישי שלהם הוא: "יחי ההבדל".

משתמשי בלקברי

אפשר לטעון כי הבלקברי הוא הטלפון הטוב ביותר שיש (תחת ההגדרה הבסיסית של טלפון שמשמש לשיחות בלבד). הוא עושה כמה דברים בצורה טובה כמו ניהול יומן, מיילים ואנשי קשר, אבל הוא מתקשה בכל הקשור לאפליקציות וגלישה באינטרנט והוא נרכש לרוב על ידי אנשי עסקים. משתמשי הבלקברי לובשים בדרך כלל חליפות ונמצאים כל היום במשרד.

בלייק לייבלי עם אייפון
"אוהבת לשחק ולהשוויץ". בלייק לייבלי והאייפון | צילום: אימג'בנק/GettyImages, getty images

הם אוהבים להרגיש בטוח וחושבים כי לכל דבר יש את המקום שלו. החיים הם לא משחק, הם נועדו כדי לעשות כסף וכפי שאמרנו, כל הפילוסופיה הזו נכנסת בסוף לחליפה. יחד עם זאת, יש להם צד פראי ואפשר למצוא כאלו המחזיקים טלפון שני מסוג אחר לשימוש פרטי.

המוטו האישי שלהם הוא: "זמן זה כסף".           

משתמשי אייפון

האייפון הוא חבילה אלגנטית עם יותר יישומים מכל טלפון אחר. היצרנית שלו, אפל, עושה את המירב כדי לשלוט בכל ההיבטים של חווית המשתמש מכל חברה אחרת בתחום. משתמש אייפון מאוד מכוון סטטוסים ובדרך כלל שייך לקליקה מסויימת. הוא לא אוהב להתלכלך בטכנולוגיה. הוא מצפה שדברים יעבדו ושהמשווקים יטפלו בו כאשר יש תקלות. הוא אוהב לשחק, אבל יותר להשוויץ. הוא רוצה להשתייך ולא אוהב להיות שונה. הוא מזהה איכות כאשר הוא פוגש אותה ומוכן לשלם עליה.

פרסומת

המוטו האישי שלהם הוא: "מסיבהההה!". 

משתמשי ווינדוס פון (WP7)

טלפון מבוסס ווינדוס פון ידוע ביכולת שלו להגיע ליישומים חשובים במהירות, לעבוד בקלות עם יישומים אחרים של מיקרוסופט ולהשתוות לבלקברי בתפקודי הטלפון הבסיסיים. הבעלים של טלפון מסוג זה מחפש מהירות ויעילות. הוא לא רוצה לבזבז זמן על לימוד של התכונות החשובות במערכת ולא אכפת לו להיות דומה לאחרים.

הוא אינו חותר להיות שונה, אבל הוא שונה בכל זאת וזה מתבטא גם במכונית שהוא נוהג ובבגדים שהוא לובש. הוא קונה איכות, אוהב עיצוב נקי ומעריך מגוון של מוצרים בעיקר אם יש להם עיצוב שונה אבל שלא יהיה יותר מידי מייגע. הוא יותר כיפי ממשתמש בלקברי, יותר עצמאי ממשתמש אייפון ופחות סבלני לשינויים ממשתמש אנדרואיד.

המוטו האישי שלהם הוא: "מודרניות בכל הדברים".