מה מחפש ליאונרדו דיקפריו בסטארט-אפ הישראלי מובלי?
לליאונרדו דיקפריו יש ישראלית חדשה: השחקן האמריקני השתתף בסבב גיוס של חברת הסטארט-אפ מובלי בהיקף של 4 מיליון דולר, והפך גם ליועץ לחברה

הסטארט-אפ הישראלי מובלי (Mobli) גייס 4 מיליון דולר וצירף את השחקן ליאונרדו דיקפריו כמשקיע וכיועץ - כך דווח אמש (ג') בסוכנויות הידיעות. מדובר בסבב גיוס של מובלי בו השתתפו, מלבד דיקפריו, גם משקיעים פרטיים אחרים.
מובלי פיתחה אפליקציה לשיתוף תמונות ולפי דיווחים בתקשורת הזרה יש לה יותר מ-10,000 משתמשים חדשים מדי יום. דיקפריו הוא לא הסלב היחד שנכנס לאחרונה להשקעה בסקטור הטכנולוגיה, ובין היתר ניתן למצוא את הזמרת ליידי גאגא והשחקן אשטון קוצ'ר כמי שהשקיעו בחברות סטארט-אפ.
"לדיקפריו אין ידע בטכנולוגיה אבל הוא מבין בשיווק ומיתוג", אמר מנכ"ל מובלי, מושיקו חוגג.
בתפקידו כיועץ, דיקפריו אמור לסייע למובלי לעבוד על התדמית של החברה. "יש סיבות מובנות לכך שרצינו לעבוד עם דיקפריו, כמו למשל הפרופיל שלו כסלבריטי שיכול לפתוח לנו דלתות", אמר חוגג. "גם הסלבס הם אנשי עסקים, הם משקיעים בנדל"ן ובמניות ואף אחד לא אומר כלום".