אין תמונה
מתנה בין ידידים?

רק נדמה היה שהקריירה של מייקל ג'קסון עושה קולות של קאמבק, וכבר נוחתת על ראשו מהלומה המאיימת להשבית את השמחה. שייח' עבדולה בן חאמד בן עיסה אל חליפה, בנו של מלך בחריין, מאיים בתביעת מיליונים נגד מלך הפופ לשעבר. על פי ידיעה שמפרסם העיתון הבריטי "The sun" הוא יגיש בימים הקרובים תביעה בסך 7 מיליון דולר נגד הזמר. 

מקור הסכסוך דווקא בחברות האמיצה שהתפתחה בין הנסיך וג'קסון לפני כשלוש שנים, אז נטש הכוכב את ארצות הברית ועבר להתגורר בבחריין לתקופה של חצי שנה, אחרי זיכויו מאשמת ניצול מיני של קטינים. לטענת השייח', הוא הציע לסייע לג'קסון בפיתרון בעיותיו הפיננסיות והשניים הגיעו להסכם בעקבותיו הזרים כספים לחשבון הבנק של הזמר, על מנת שזה יוכל להמשיך להחזיק באחוזת "נוורלנד", אותה נאלץ למכור השבוע לחברת נדל"ן.

בתמורה התחייב ג'קסון לשותפות בלעדית עם הנסיך ברווחים ממכירות שני אלבומים חדשים שיקליט ומהפקת מחזמר על פי סיפור חייו. כידוע, מחזמר על פי סיפור חייו של ג'קסון אכן מופק בימים אלה וגם אלבום חדש נמצא, כך פורסם, בשלבי הקלטות סופיים. אלא מה? השייח' גילה ששמו נשאר מחוץ למעגל המרוויחים הפוטנציאליים מהפרויקטים, ועל כך בנו של מלך בחריין לא מתכונן לעבור בשתיקה על הפגיעה בכבודו, ובכיסו.

ג'קסון טרם הגיש כתב הגנה, אך לדברי מקורביו הוא מספר שהכספים שקיבל בשעתו מהנסיך הוענקו לו כמתנה בין חברים, ומעולם לא דובר ביניהם על התחייבות לשותפות עסקית. המשך, מן הסתם, עוד יבוא.