לידור סולטן - "הכל זה מלמעלה / אלייך"
הכל היה מוכן לנאמבר מנצח של לידור סולטן – תמיכה אדירה משני תותחים (משה פרץ בפסנתר, דודו אהרון בפרקשן), ז'אנר שהוא המגרש הביתי שלו ושני להיטים גדולים. אבל סולטן לא לקח את ההזדמנות הזו בשתי ידיים. הוא פספס אותה. הביצוע שלו היה לא יותר מבסדר. לא סוחף, לא מרגש, לא עשה לי כלום. הוא לא עלה גבוה, הוא לא נתן בווליום, הוא לא סלסל טוב - פשוט אכזבה גדולה לעומת הציפיות.
ציון: 6

רון ויינרייך - "אישה נאמנה"
איזה יופי. הז'אנר הזה לא אמור להיות המקום הטבעי של ויינרייך אבל הוא לקח את הלהיט היפה של ישי לוי למקום שלו, של בלדת הרוק, עם הגיטרות של פריג' ונועם "חרגול" בורג (הגיטריסט של אייל גולן ודודו אהרון).

את הבית הוא שר טוב והכל עומד או נופל על הפזמון - ויינרייך סוף סוף פתח את הקול שלו, הראה מה הוא יודע, הגיע לצלילים הגבוהים הקשים, וניצח את הנאמבר הזה. מה שיפה זה שדווקא השיר הזה הוציא מרון את הכי טוב שלו עד היום.
ציון: 8

תמר יהלומי - "כל בוקר"
יהלומי מראה לנו כאן את מה שכבר ידענו טוב מאוד לפני כן - עד כמה הלהיטים הגדולים של משה פרץ הם הרבה יותר פופ מאשר מוזיקה מזרחית. היא עשתה מהשיר הזה להיט פופ-אייטיז נוסח גלי עטרי או האחיות יוספי.

הביצוע שלה היה טוב מאוד. היא הגיעה לצלילים הגבוהים (וקשה לזמרת להגיע גבוה כמו זמר כי היא מתחילה ממקום יותר גבוה), היא לא סלסלה אבל נתנה את הנגיעות הנכונות, שמרה על הקצב. היא שרה יפה, לא הדהימה, אבל עשתה עבודה טובה.
ציון: 7

מלי שלום – "בחום של תל אביב"
איזו בחירה, איזו בחירה של עיבוד, איזה יופי, איזה כיף. מלי שלום לקחה את הלהיט הענק שהנרי ועברי לידר יצרו לשרית חדד ועשתה ממנו נאמבר מדליק לאללה של ג'אז. ומלי היא זמרת ג'אז מצוינת, לפחות על פי השיר הזה. היא נתנה ביצוע שלא בלע את הטקסט וחיבר אותו יפה לז'אנר המוזיקלי החדש שהוא פגש פתאום.

מהפה שלה המילים האלה נשמעו מעולה, היא סיפרה את הסיפור, כמו זמרת בקטע מסרט. מלי שלום היא לא פרחה, אבל כשהיא שרה על הרפתקאותיה של פרחה בעיר הגדולה ההתלבשות הזו יוצאת נהדרת. נהניתי מכל שניה בנאמבר הזה. הברקה הברקה הברקה, ושכולם יתפוצצו.
ציון: 10

אורטל אדרי - "איתך זה לעולם"
אורטל אדרי כל כך פומפוזית בכל מחיר שאפילו שיר אהבה כמו זה של דודו אהרון היא חייבת לצעוק כאילו גורל העולם מונח על הכף ועוד רגע הכל עומד להתמוטט. היא שרה בצעקות רמות והיתה צריכה את דודו אהרון שיציל לה את הנאמבר, כי עוד רגע מרוב פומפוזיות הקאסט של האופרה "אאידה" היה פורץ בזעם לאולפן.

ושוב, לקראת סוף השיר, כשאדרי ויתרה לרגע על הצעקות ושרה קצת, אז פתאום השיר נשמע כמו שיר אהבה, ולא כמו דמות של בחורה בסרט אימה שנמלטת מרוצח סדרתי בסצנה מבהילה במיוחד.
ציון: 7

חגית יאסו - "תודה" (ישי לוי)
יאסו חגית! ביצוע כמעט מושלם של זמרת נהדרת לשיר מרגש. יאסו לקחה את השיר שישי לוי סוגר איתו את ההופעות שלו, הביאה אליו את המשאית של הרגש וצימחה מחדש את כנפי המלאך. היא שרה בדיוק מרשים, עם המנות הנכונות של הריגוש והסלסולים.

מה שבלט לטובה במיוחד בביצוע הזה היה המעבר שעושה יאסו מזמרת של טקסים בבית ספר ולהקת נוער לזמרת שיכולה להחזיק שיר באמת, מבלי להישמע כאילו היא לובשת כרגע תלבושת אחידה. מוזיקלית היא היתה נהדרת, ועוד נגיעה קטנה, עוד ערך מוסף קטן של בשלות והיא תהיה באמת מושלמת.
ציון: 9

לירון רמתי - "להיות אדם"
הספיישל הים תיכוני בא ללירון רמתי בול בזמן, אחרת אני לא יודע איך הוא היה עובר עוד שבוע. רמתי הלך בתבונה על היתרון היחסי הכי גדול שלו - הדמיון בקול ובפיזיות לזוהר ארגוב. הוא סלסל, הוא שר מהאף, אבל שוב לא היה לו קול. וזה חבל, כי לירון רמתי הוא בחור מקסים עם הגשה וסלסולים, אבל בלי גרון.

הביצוע שלו היה נכון, הוא שלט בנאמבר, הוא היה יותר זוהר מזוהר, הכל עבד יופי - חוץ מדבר אחד - הקול שיצא לרמתי מהמיתרים. הצרידות שלו בעוכריו, וכנראה שזה כבר לא ישתנה. זה מה שיש לו ועם זה הוא יגיע הכי רחוק שהוא יוכל.
ציון: 7

נדב הופמן ואסף שלם - "צלצולי פעמונים"
ביצוע טוב מאוד לאחת הקלאסיקות הגדולות של המוזיקה המזרחית בארץ. נדב ואסף הזכירו בפרשנות שלהם לאהובה עוזרי את השירים המסלסלים של שלמה גרוניך. הגרסה שלהם היתה אקוסטית, השירה שלהם היתה הרמונית, משה פרץ ודודו אהרון הוסיפו את הקולות והתבלינים שלהם והתוצאה היתה מצוינת, והזכירה אפילו את הפרויקט של עידן רייכל.

אני רחוק מלסמפט את ההשתתפות של השניים בתוכנית הזו, בגלל העבר והרזומה שלהם, אבל הם נותנים תוצרת ברמה גבוהה, בהתאם, אגב, לציפיות.
ציון: 9

רותם כהן - "האור שבעיניים"
רותם כהן שייך לז'אנר הזמרים ששרים הכל נכון, מדויקים, עושים עבודה טכנית טובה, אבל קשה להם לגעת בך ולרגש אותך באמת. בביצוע הזה לסלסה של אייל גולן הוא נשמע כמו אבי טולדנו צעיר – זמר עם שיק אירופאי ששר קטע ספרדי, אבל זז ונראה ונשמע כמו נאמבר באיזה קדם אירוויזיון, כמו ניסיון להביא חיקוי של הסלסול הכמו-ספרדי של בעז שרעבי בסיום של "הלוואי" ("טילוליי לולייי לוליילה") או של שלומי שבת ופבלו רוזנברג.

הנאמבר של רותם כהן היה נכון טכנית, אבל רחוק מלרגש, ובשלב הזה של כוכב נולד צריך כבר להיות יותר מבסדר, צריך לגעת בקהל.
ציון: 6

נוי דנן -  "מילים פשוטות"
את מה שתמר יהלומי עשתה ל"כל בוקר" של משה פרץ נוי דנן עשה ל"מילים פשוטות" של דודו אהרון – הוא הראה עד כמה השיר הזה הוא בעצם פופ מערבי, שדומה לבון ג'ובי, לג'ורג' מייקל, למייקל ג'קסון.

נוי דנן נתן ביצוע טוב מאוד, עם הויברציות הנכונות, עם הווקאליזה המדויקת, עם העוצמה שהוא יודע לתת. האמנתי לו שהוא מרגיש את המילים, למרות גילו הצעיר. הוא עשה מהשיר הזה את מה שהוא באמת - שיר רומנטי מתקתק שמתאים לאמ.טי.וי. או לערוצי המוזיקה הנוסטלגית שמשדרים קטעים מפסטיבלים ישנים.
ציון: 8

דוד לביא - "אשמור עלייך"
עשרה קבין של רוך, ענגות וזכות ירדו לכוכב נולד ותשעה מהם לקח דוד לביא. הביצוע שלו לשיר של משה פרץ, כמאמר השיר עצמו, היה "כדי שיהיה מושלם". שמעתי אותו אחרי השידור עוד כמה וכמה פעמים כדי להאמין שהוא באמת שר כל כך נקי ויפה. וכמאמר השיר כל חיוך שלו כובש.

מה שקצת הפריע בביצוע הזה היה האופן שבו לביא הוגה מילים כמו "העיניים". הוא שר אותה "העינאים", וזה חזר אצלו במילים נוספות וקצת צרם. כפיצוי, אולי, הוא נגע בפלצט המיוחד שלו במילים "מכל שיר". אני לא יודע מה עבר על בנות שצפו בביצוע הזה אבל אם הייתי בחורה בגיל המתאים הייתי נרשם למועדון המעריצות של לביא.
ציון: 10

>> בריטני ספירס בקאבר למדונה ומופע חדש