אחרי הופעתו האחרונה באנגליה, אלטון ג'ון מקבל זינוק של 300 אחוזים בהאזנה לשיריו
בעקבות הופעתו בפסטיבל גלסטונברי, זכה אלטון ג'ון לזינוק מרשים בהאזנה למוזיקה שלו בספוטיפיי. גם גאנז אנד רוזס ואמנים נוספים קצרו את פירות הפסטיבל הבריטי

משתלם להכריז על הופעה האחרונה: בעקבות הופעתו בפסטיבל גלסטונברי, שהייתה ההופעה האחרונה שלו בבריטניה, השמעות שיריו של אלטון ג'ון עלו במאות אחוזים בפלטפורמות הסטרימינג השונות. ספוטיפיי חשפה כי ההאזנה לשיריו של ג'ון באפליקציה אחרי המופע עלתה בלא פחות מ-294% אחוז בממלכה המאוחדת. ההופעה של ג'ון, מעבר לכותרת ההיסטורית של "הופעה אחרונה", הייתה מרגשת במיוחד, עם מחווה לחברו המוזיקאי שהלך לעולמו ואירוח של סולן להקת "דה קילרס", ברנדון פלאוורס. שמועות על אירוח של בריטני ספירס בהופעה התגלו, לצערנו, כשמועות בלבד.
אלטון הוא לא היחיד שקצר את פירות הפסטיבל הבריטי: גאנז אנד רוזס פתחו את הופעתם בגלסטונברי, כמו אצלנו, בשיר It's So Easy - והוא זכה לעלייה של 300 אחוז בהאזנות. בדומה, גם זמר האייטיז ריק אסטלי זכה לעלייה משמעותית בהאזנות לשיריו. בנוסף דיווחו ב"ספוטיפיי" כי הלהקה שהופיעה הכי הרבה בפלייליסטים שיצרו גולשים לקראת הפסטיבל היא ארקטיק מאנקיז. מעבר להיותו פסטיבל גדול שמשך על פי הערכות כ-200 אלף איש, ההופעות המרכזיות בפסטיבל שודרו בטלוויזיה, ב-BBC.
סיבוב הופעות הפרידה של אלטון ג'ון, שהתחיל ב-2018 וצפוי להסתיים בעוד כשבועיים בהופעה אחרונה בשוודיה, הכניס לאמן על פי הערכות קרוב למיליארד דולר. הסיבוב של ג'ון מחזיק כרגע בתואר "סיבוב ההופעות הרווחי ביותר בכל הזמנים", אך אם הכל יתנהל כמתוכנן, ביונסה צפויה לעקוף אותו, ובגדול.