כל העולם מדבר על הקליפ שצמד ישראלים ביימו לקולדפליי
הקליפ החדש של קולדפליי רק יצא וכבר תופס את תשומת לב של העולם כולו, בכך שהוא משחק עם הפרספקטיבות ועם המוח שלנו באופן קסום. הדבר הכי מרגש בכל הסיפור הוא שאת הקליפ ביימו וניה היימן וגל מוג'ה, שני ישראלים

אחרי שסיפרנו לכם כמה כריס מרטין התלהב מהקליפ שהישראלים וניה היימן וגל מוג'ה יצרו עברו השיר "Up&Up" של קולדפליי, היום הקליפ שוחרר במלואו והוכיח ממה הוא כל כך התרגש. עזבו אתכם מהשיר, העולם כולו מדבר על הקליפ, ובצדק. אתם יודעים, צריך פשוט לראות, אבל בגדול מה שקורה שם זה שבדרך יצירתית ומופלאה הופכים הדברים הכי שגרתיים ויומיומיים לרגעים קסומים ומיוחדים - פופקורן פורץ מהר געש, ספוג לכלים שהופך למגרש אוטובוס, ועוד ועוד. אולי זה לא נשמע כל כך מסעיר עכשיו, אבל מבטיחים שצפייה בקליפ, יחד עם השיר, היא חוויה מרגשת.
מאז ששוחרר, מד הצפיות של הקליפ עולה בקצב מסחרר ועומד כבר על כמעט חצי מיליון צפיות. המגזינים והאתרים המובילים ביותר בעולם כתבו על הקליפ תשבוחות, וסליחה על הפרובינציאליות, אבל אנחנו לא יכולים שלא לחוש גאווה מקומית בידיעה שהאנשים שעומדים מאחוריו הם משלנו. כל הכבוד לגל מוג'ה ווניה היימן, שיצרו לאחת הלהקות הכי מצליחות בעולם קליפ שהוא לא פחות מיצירת מופת.

וניה היימן למד במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל אך פרש מלימודיו כדי להתפנות לעבודה על קליפים של אמנים כמו בוב דילן וסי לו גרין, יצירת פרסומות לחברות כמו פפסי ואמריקן אקספרס, או סדרת המערכונים "בקיצור" שביים עבור העונה העשירית של ארץ נהדרת. גם לגל מוג'ה רזומה מכובד כבמאי פרסומות ופרומואים (סיאט, הונדה, מאזדה, סלקום ועוד) וגם קליפים לאמנים ישראלים כמו אסתר רדא ודודו טסה.