אין תמונה
ממוקססת. ליידי גאגא, עטיפת אלבום הרמיקסים החדש

ליידי גאגא, שמכנה את מעריציה "מפלצות קטנות" וקוראת להן להתעורר ("Wake up Little Monsters"), מכריזה על הוצאת שתי מהדורות חדשות לאלבום המצליח "The Fame Monster": אלבום רמיקסים בשם "Lady Gaga The Remix" ומהדורת USB-Drive מיוחדת ומוגבלת במספר העותקים.

אלבום הרמיקסים, שייצא למכירה בישראל ב-5 במאי, יצא עד כה רק ביפן, והפך שם ללהיט גדול. הוא כולל 17 רמיקסים, שנעשו על ידי מיטב המפיקים והתקליטנים ללהיטים מאלבום הבכורה "The Fame" וללהיטים מהמדורה המורחבת שלו "The Fame Monster". ביניהם גם שני רמיקסים בלעדיים, שטרם ראו אור: "Alejandro" ברמיקס של "Sound Of Arrows" ו- "Dance In The Dark" ברמיקס של "Monarchy".

סיבוב הופעות חדש באירופה

אין תמונה
ליידי גע בה. עטיפת ה-USB

מהדורת USB-Drive של "The Fame Monster", כוללת תוכן בנפח של 800MB עם 8 השירים של האלבום, רמיקסים וכל הקליפים המדוברים של ליידי גאגא, כולל הוידיאו החדש והמלא של "Telephone". התוספות כוללת חוברת דיגיטאלית, תמונות ועטיפות סינגלים ואלבומים.

צמד המהדורות המיוחדות יוצאות לרגל סיבוב הופעות חדש אליו יוצאת ליידי גאגא. אחרי מסע הופעות מצליח מאוד בארה"ב, אוסטרליה, ניו זילנד, יפן ובריטניה, תפתח הכוכבת ב-5 ביולי בשבדיה סיבוב הופעות נוסף ברחבי אירופה שייקרא "The Monster Ball Tour". במהלכו תופיע בגרמניה, הולנד, בלגיה וצרפת ואז תשוב לבריטניה. נראה מי ממפיקי ישראל יצליח להחזיר אותה להופעה בארץ, אחרי המופע המרהיב בשנה שעברה בגני התערוכה.

בתום סיבוב ההופעות באירופה תמשיך ליידי גאגא את מסע ההופעות בצפון אמריקה עד ספטמבר. כמעט כל הכרטיסים למסע ההופעות הזה כבר נמכרו.

שוברת שיאי צפייה

לסיום שתי תזכורות קצרות - כפי שכבר פרסמנו לאחרונה, לפי החברה לניתוחי צפיות בקליפים Visible Measure ליידי גאגא היא האמן הראשון בהיסטוריה שסך הצפיות בקליפים שלו ברשת עברו את המיליארד.

כמו כן, בשבוע שעבר הפך הקליפ יוצא הדופן של "Bad Romance" לקליפ הנצפה ביותר בכל הזמנים באתר You Tube עם למעלה מ-179.4 מליון צפיות.

ניחוש שלנו: סיכוי לא רע בכלל שהקליפ הפרובוקטיבי ל"Telephone" עם ביונסה ישבור את השיא הזה.