mako
פרסומת

ההפתעה שטיילור החביאה בפרסומת

האלבום החדש והמצופה של טיילור סוויפט, "Reputation", יצא בעוד חודש, אבל עד אז הזמרת נמצאת במסע לקידומו. התגובה המתבקשת לצעד האחרון שלה, שיתוף פעולה עם חברת משלוחים, הוא כנראה "מה הקשר?", אבל בפרסומת לקמפיין הזה היא הצליחה להסתיר משהו שיגרום למעריצים למות מהתרגשות

מערכת mako מוזיקה
mako
פורסם:
טיילור סוויפט בקליפ
טיילור סוויפט בקליפ | צילום: יוטיוב , יוטיוב
הקישור הועתק

טיילור סוויפט ממשיכה את מסע הקידום של אלבומה השישי "Reputation". במקביל לשחרור הקליפ המצליח ללהיט "Look What You Made Me Do" והסינגל השני והמדבק "Ready For It?", היא הספיקה לצאת במספר קמפיינים, כשהאחרון שבהם הוא שיתוף הפעולה עם חברת המשלוחים הבינלאומית UPS. לא ברור מה באמת הקשר בין הזמרת לשירותי החברה, אבל בפרסומת חדשה שיצאה בסוף השבוע, טיי הצליחה להסתיר מתנה מרגשת עבור המעריצים.

החברה מציעה הזמנה מראש לאלבומה החדש של סוויפט, ובנוסף מגרילה למשתמשים בשירותיה קטלוג תמונות של הזמרת, הקדשה מיוחדת ממנה ואפילו כרטיסים וטיסה להופעה שלה. בסרטון שאורך כשתי דקות ומציג את החיבור בינה לבין UPS, מופיעים המעריצים של הזמרת, שכמובן מתלהבים באופן מוגזם מהרעיון, אבל אלה שהצליחו להתמקד במוזיקת הרקע יכל להאזין לקטע מתוך שיר חדש שלה.

אם אכן מדובר בסינגל הבא שלה, הוא ככל הנראה הולך לשמור על הקו האגרסיבי שהתחיל עוד ב-"Bad Blood" והמשיך עם שני הסינגלים האחרונים שהוציאה. עוד פרט שאפשר להבין מההאזנה הוא שהשיר כנראה כולל בתוכו סימפול. באלבום שיצא ב-10 בנובמבר, יהיו 15 שירים, ועד שחרורו אנחנו צפויים לשמוע מטיילור עוד טיזרים ואפילו סינגלים נוספים שיתרמו לקידומו.