View this post on Instagram

A post shared by MICHAEL NGO (@imngo) on

פריט הלבוש המבוקש ביותר בחודשים האחרונים הוא ללא ספק מסכות פנים, שבעקבות התפשטות נגיף הקורונה הפכו במדינות רבות לפריט חובה אצל אזרחים שזקוקים להן כדי לצאת מבתיהם. עקב הדרישה הגבוהה, מעצבי אופנה מובילים השיקו קולקציות של מסכות מעוצבות במחירים לא זולים במיוחד.

אחד המעצבים שהצטרפו לטרנד החדש הוא מייקל נגו, שבעבר עבד עם כמה מהכוכבות המשפיעות של תעשיית המוזיקה, כמו ליזו, קמילה קביו, ג׳ניפר לופז וניקי מינאז'.

אחד הפרויקטים הגדולים בקריירה של נגו הוא שיתוף הפעולה שלו עם הזמרת אריאנה גרנדה, עבורה הוא עיצב חלק מהתלבושות שליוו אותה בסיבוב ההופעות האחרון והמצליח שלה, "Sweetener World Tour", שכלל יותר מ-100 הופעות ברחבי העולם.

לאחרונה נגו חשף קולקציה של מסכות פנים מהודרות, בעוד שחלקן עוצבו בהשראתה של כוכבת הפופ איתה עבד. מה שהצליח להרגיז לא מעט מהמעריצים הוא תג המחיר שמלווה את המוצרים היוקרתיים. המחירים מתחילים מ-45 דולר לדגם הפשוט ביותר ומגיעים עד ל-500 דולר (כ-1,800 ש״ח).

 

View this post on Instagram

A post shared by MICHAEL NGO (@imngo) on

בחנות האינטרנטית שנפתחה עבור הקולקציה החדשה שלו, מייקל הסביר שכל ההכנסות מהמכירות של המסכות ישמשו כתרומה לנפגעי נגיף הקורונה. עד כה הועברו כ-12 אלף דולר מהמכירות של המסכות לארגון המספק מזון למשפחות המתמודדות עם קשיים כלכליים בארצות הברית.