החל מאתמול בערב קניה ווסט וקים קרדישאן גרושים רשמית. המסמכים הוגשו לפני כשנה על ידי קים ומאז בתקשורת העולמית (וגם הישראלית) חגגו על הזוג בכל דרך אפשרית. בין אם זה הריבים, בני הזוג החדשים (כולל הכפילות) או ויכוחים על המשמרות, אבל דווקא בשעות הלילה יצאה הכותרת הכי עצובה ואירונית.

"Bound 2", השיר כנראה הכי האיקוני של קניה ביחס לזוגיות שלו עם קים הגיע למעמד של פלטינה משולשת (3 מיליון מכירות עותקים דיגיטליים ופיזיים). כזכור, קים השתתפה בקליפ כשהיא רכובה ערומה על האופנוע יחד עם קניה. זה היה הקליפ הראשון שלו שהיא השתתפה בו - מאז הייתה רק עוד פעם אחת: "Wolves". כשהשיר יצא המבקרים עפו עליו. בקומפלקס, למשל, מגזין ההיפ הופ כתבו: "מדובר בשיר אהבה. פנטזיה אפלה ומפותלת של שיר אהבה, אולי, אבל כזה שיפה בדרכו".

אבל כשהקליפ יצא רבים חשבו שמדובר ביצירה פרובוקטיבית, ביזארית וקיצונית מדי, ולא רק במבקרים. כשהוא הגיע ל-7 מיליון צפיות ביוטיוב, היו לו רק 13 אלף לייקים לעומת 50 אלף "דיסלייק". בהמשך קניה כבר הסביר את הקונספט: "רציתי לקחת חולצות טראש לבנות ולעשות מזה סרטון. רציתי שזה ייראה כמה שיותר מזויף, רציתי שהעננים ילכו לכיוון אחד, ההרים ילכו לכיוון אחר, הסוסים יעברו לשם - כי אני רוצה להראות לך שזה משחקי הרעב. אני רוצה להראות שזה סוג הדימויים שהוצג לכולנו. וההבדל היחיד הוא בחור שחור באמצע זה".

"אין כמו הריח המתוק של אירוניה ללילה הזה", "השיר הזה היה טוב מדי בשביל שהם יגרמו ככה", ו-"ביום שקים וקניה מתגרשים רשמית... אין תקווה לאהבה אמיתית יותר" - היו חלק מהציוצים של אלו שנחשפו לידיעה על הפלטינום המשולש. כמובן שהייתה את המעריצה שגם ציטטה את אחת השורות מהשיר: "בחורה אחת טובה שווה אלף כלבות".

כאמור, היום זה נחשב כבר לאחד מהשירים והקליפים האיקוניים של קניה. הוא נבחר בדרך קבע לטופ 5 בכל פעם שעמוד מעריצים מדרג את השירים שלו. נכון לעכשיו הוא עומד על 322 מיליון האזנות בספוטיפיי ו-91 מיליון צפיות ביוטיוב. אם תהיתם כמה לייקים הוא כבר צבר: 831 אלף. יכול להיות שבעצם המעריצים האזינו לשיר יותר מאז שדווח על פרידה? יכול להיות.