mako
פרסומת

אפקט הסופרבול: קפיצה של מאות אחוזים בהאזנה לשירים של ריהאנה

עברו קצת יותר מ-24 שעות למופע המחצית של ריהאנה בסופרבול וכבר היא קוטפת את הפירות. כלי התקשורת מעבר לים מדווחים שנתוני ההאזנה שלה צמחו ב-640%. Diamonds ו-Rude Boy עם למעלה מ-1,000%. איזה שיר כולם הלכו לשמוע אחרי ההופעה?

מערכת mako מוזיקה
mako
פורסם:
ריהאנה
אפקט הסופרבול: קפיצה של מאות אחוזים בהאזנה לשירים של ריהאנה | צילום: Kevin Mazur/Getty Images for Roc Nation
הקישור הועתק

ריהאנה ביצעה במופע המחצית שלה בסופרבול את רוב הלהיטים הגדולים שלה, מ-Work דרך We Found Love ועד ה-שיר שהפך למזוהה איתה כל כך Diamonds. עכשיו מדווחים מעבר לים שהשירים שלה זכו לקפיצה היסטרית בשירותי הסטרימינג בארה"ב. מאז שעלתה לבמה, הנתונים שלה קפצו ב-640% כשמעל כולם כמה שירים ספציפיים.

Bitch Better Have My Money שיצא כסינגל ולא כלול באף אלבום של ריהאנה חווה צמיחה של יותר מ-2,600%. אחריו אלה Diamonds עם 1,400%, Rude Boy עם 1,170 ו-We Found Love עם 1,160% - כולם כאמור לפי הנתונים בארה"ב. אגב, כבר מרגע ההכרזה, שלושה שירים שלה חצו את רף המיליארד האזנות: Umbrella, We Found Love ו-Love On The Brain (שדווקא לא היה בסט לצערם של חלק מהמעריצים).

זו לא הפתעה שהשירים של הכוכבת מברבדוס מושמעים שוב, זה קורה כמעט בכל שנה באופן מסורתי. אבל הלילה (בין שני שלישי) דווח שההופעה של ריהאנה הפכה למופע המחצית השני הכי נצפה בהיסטוריה (אחרי קייטי פרי ב-2015 שעומדת על ממוצע של 121 מיליון). כ-118.7 מיליון בממוצע איש צפו בהופעה של ריהאנה במחצית הסופרבול. למעשה, יותר אנשים צפו במופע של ריהאנה מאשר במשחק עצמו בין פילדלפיה איגלז וקנזס סיטי צ'יפס.

במקביל למספרים הגבוהים שבטוח משמחים אותה, ריהאנה הודתה בראיון לתוכנית "גוד מורנינג אמריקה" שאין לה עדיין חדשות לגבי שירים חדשים: "אני יודעת שהמעריצים מחכים. אני מתרגשת להוציא מוזיקה חדשה, אבל אין לי עדיין עדכון לתת לכם".