אחרי שבועות של ציפייה, טיילור סוויפט שחררה בתחילת השבוע את הקליפ החדש לשיר שנחשב לפייבוריט של המעריצים, "Delicate". הווידאו זכה לפופולריות רבה וכבר הספיק לצבור כ-17 מיליון צפיות, אבל לצד ההתלהבות, רבים שמו לב לעניין מקומם.

פוסטים רבים, שהועלו לרשת בעקבות העלאת הקליפ, טוענים שקיים דימיון מובהק בין הקליפ לבין פרסומת שחברת האופנה קנזו שחררה ב-2016, כחלק מקמפיין לקידום בושם שהוציאה אז. הם הציגו תמונות מתוך שני הסרטונים והשוו בין הסצנות הדומות. הפרסומת המדוברת, שבוימה על ידי ספייק ג'ונז, זכתה לחשיפה תקשורתית רחבה ונחשבת למהלך שיווקי מוצלח. רבים ממעריציה של הזמרת מתקשים להאמין שטיילור או הבמאי של הקליפ שלה, ג'וזף קאן, לא צפו מעולם בפרסומת.

בשנים האחרונות הפכו טיילור וקאן לשותפים קבועים. הבמאי המצליח אחראי לכמה מהקליפים המצליחים שהכוכבת הוציאה במהלך הקריירה שלה, ביניהם "Blank Space", "Bad Blood", "Look What You Made Me Do" ו-"End Game". אנחנו במקומה היינו מעיפים אותו.