חנויות המוזיקה הדיגיטליות ושירותי הסטרימינג שחקו את תעשיית האלבומים, וכל עוד אתם לא אדל, ביבר או טיילור, ספק אם האלבום שתוציאו יעבור את רף מיליון העותקים (נתון מגוחך בהתחשב במכירות שקדמו לשנות ה-2000), מוצלחים ככל שתהיו. הכוכבים הגדולים הבינו שאת הכסף הגדול באמת הם יעשו בהופעות, ושמוזיקה חדשה היא רק תירוץ בשביל לצאת לטור חדש ולהישאר רלוונטים.

אין ספק שהקיץ האחרון היה שייך לברונו מארס, שיצא לסיבוב הופעות עולמי כדי לקדם את אלבומו השלישי "24K Magic", והרוויח מהמסע למעלה מ-130 מיליון דולר. במרץ הזמר החל את הסבב על הבמות באירופה, ואחרי 45 מופעים הוא לקח הפסקה בת חודש ביוני. מיד אחר כך המשיך לעוד כ-60 מופעים ברחבי ארצות הברית וקנדה.

חשוב לציין שלמרות שמדובר באחד המופעים הרווחיים ביותר של הקיץ האחרון, ברונו עבר רק חצי מכמות המופעים שמתוכננים לו. לוח הזמנים שלו שעמוס עד יולי 2018, כולל עשרות אירועים נוספים בדרום אמריקה, באוסטרליה ובאסיה. נתון מרשים נוסף שברונו הצליח להשיג עם ה-"24k Magic World Tour", הוא מכירות של יותר מ-99 אחוזים מהכרטיסים שהוצאו למכירה. הכוכב מילא את כל האיצטדיונים הגדולים בהם הופיע. עד כה צפו במופע שלו השנה כמיליון וחצי מעריצים.