mako
פרסומת

מכירות המוזיקה ב-iTunes ירדו ב-13-14% מתחילת השנה

הנפילה במכירות באתר היא עולמית, ולא ייחודית רק לארה"ב. האיזון בתעשייה מגיע בעלייה בהכנסות משירותי סטרימינג ומשירותים נתמכים בפרסום. בחישוב עולמי מכירות התוכן רשמו יציבות בשנה החולפת, והן עומדות על כ-15 מיליארד דולר

שירות גלובס
גלובס
פורסם:
אין תמונה
פחות רכישה, יותר סטרימיניג
הקישור הועתק

מכירות המוזיקה המקוונת בחנות ה-iTunes של אפל ירדו ב-13-14% מתחילת השנה - כך מצוטטים גורמים המקורבים לעניין בתקשורת הזרה. על-פי הדיווח, הנפילה במכירות היא עולמית, ולא ייחודית רק לארה"ב.

הנפילה ב-2014 בולטת אל מול 2013, אז אמנם ירדה ההכנסה העולמית מהורדת תוכן מקוון ב-2.1%, אך הירידה הזו התאזנה אל מול עלייה בהכנסות משירותי סטרימינג ומשירותים נתמכים בפרסום.

בשורה התחתונה, בחישוב מכירות תקליטורי CD, מכירות התוכן המוזיקלי ברחבי העולם רשמו יציבות בשנה החולפת.

המכירות העולמית מוערכות ב-15 מיליארד דולר. יפן יוצאת דופן, עם נפילה במכירות הפיזיות (תקליטורים, תקליטים) והמקוונות.