טונה עם "אקזיט" נוסף של מאות אלפי שקלים: אחרי הכנסות של מיליונים מסיבוב ההופעות עם רביד פלוטניק, הראפר והזמר מכר את הזכויות לשירו "למה לא עכשיו" לשימוש בפרסומת של בנק לאומי, והרוויח 350 אלף ש"ח - כך אמרו ל-mako גורמים בתעשיית המוזיקה. הפרסומת של בנק לאומי, שהופקה על ידי משרד הפרסום מקאן, כוללת גרסה עם מילים חדשות לשירו של איתי זבולון בביצועם של גל תורן ופבלו רוזנברג.

השיר יצא במקור לאור ב-2015 באלבום הבכורה של טונה, "גם זה יעבור", כדואט עם שלומי סרנגה. מי שיתחלק עם זבולון בסכום הנאה הוא ניר דנן, שיצר יחד עם זבולון את השיר. זו לא הפעם הראשונה בה נעשה שימוש בפרסומת בשיר של טונה: בשנה שעברה מכר הזמר את זכויות השימוש בשיר "סהרה" לבנק המתחרה, מזרחי טפחות, לקמפיין בכיכובם של הפרזנטור דביר בנדק וחן אמסלם.

ההצלחה של טונה, בהופעות סולד אאוט עמוסות ובקמפיינים מצליחים, מגיעה אחרי עבודה מאומצת ושירים שכבשו את לב הקהל הישראלי שוב ושוב כל הדרך אל הפסגה. בסדרת ההופעות המשותפות עם רביד פלוטניק נראה שזבולון לא הצליח להסתיר את ההתרגשות מול הקהל ששר כל מילה יחד עם צמד הראפרים. כך או כך, עם הופעות מצליחות וקמפיינים מרשימים, טונה לא נח על זרי הדפנה, ובשבוע שעבר שיחרר שיר משותף עם נינט.