תחנת הרדיו של הצבא, גלגלצ, פרסמה היום את רשימת השירים שנכנסו לפלייליסט. למרות הסערה שעורר הסרטון של דניס לויד לפני כשבוע והתמיכה ברשתות שקיבל מאמנים, אנשי תעשייה ומאות מעריצים - השיר החדש שלו Today, Tomorrow נשאר מחוץ לרשימת השירים שמנוגנים כמה פעמים ביום.

"הגיע הזמן לרענון במבנה הרדיו הישראלי", הגיב בזמנו לויד באינסטגרם, "יש צורך בפירוק המונופול ופתיחת השוק לשחקנים חדשים (שיוכלו לשדר בכל הארץ, ללא מגבלות אזוריות). המקרה שלי לא רלוונטי באמת, מה שחשוב הוא טיפוח ושימור הדור הבא של המוזיקאים של ישראל. בסופו של יום, העם יבחר מה טוב לו".

השיר זכה לעשרות תגובות תומכות ביוטיוב מישראלים: "איזו גאווה למדינה", הצהיר מעריץ ישראלי, "איפה היה השיר הזה לפני חודש שהתחתנתי? הלוואי ותשחרר את הראש מהרדיו, אתה אלף רמות מעל כל מה שהם ישמיעו", הגיבה ישראלית נוספת. "תקשיב ניר זה לא משנה כמה זה נראה שאין לך מספיק הערכה בישראל, יש כל כך הרבה שאוהבים אותך ומעריכים אותך כיוצר, אל תפסיק בחיים".

"מדהים לא ידעתי שאתה ישראלי נשמע הכי בינלאומי שיש. קול מדהים ושירים מהממים לא ברור איך אתה לא נכנס לגלגלצ. שתמשיך ותעשה לנו עוד הרבה נעים באוזן ובלב", ואחת נוספת ציינה: "הכרתי אותך מהכתבה שעשתה את החשיפה שלה, ואוו איזה שיר, איזה עוצמות, איזה קול! השיר אצלי ב-repeat. תודה לך עלה והצלח. אתה מוכשר בטירוף!".

אחרי שהשיר החדש נכנס לפלייליסטים של תחנות להיטים אירופה - בגרמניה הוא נוגן כבר 170 פעמים - דניס לויד, שנולד תחת השם ניר טיבור, העלה ברביעי האחרון סרטון חריג ביחס לרמת הפרטיות שהוא שומר. "אני רוצה לשתף אתכם במשהו שיושב לי על הלב, קמתי היום בבוקר וראיתי שהשיר החדש נכנס בגרמניה, שוייץ, איטליה, סרביה ואפילו טוניסיה", שיתף.

View this post on Instagram

A post shared by @dennislloyd

"ואז הלכתי לבדוק באתר של גלגלצ אם נכנס לפלייליסט, כי זה כבר כמה שבועות ב'וועדה' והשיר לא עבר. מכבד את זה הכל טוב, התרגלתי". "אולי אתם תוכלו להגיד לי למה אמן ישראלי שמייצג את המדינה בכבוד בכל העולם מקבל במה יותר בחול מאשר בארץ. לא הצלחתי להבין, אולי אתם כן".

בתקופה שבה ישראלים רבים מנסים את מזלם במחוץ לישראל, לויד עשה את זה בענק. בשנים האחרונות הוא מופיע ברחבי אירופה וארה"ב עם להיטים שצברו מאות מיליוני השמעות, Nevermind, Never Go Back ועוד. הוא עומד על ממוצא מאזינים חודשיים בספוטיפיי של 6.4 מיליון.