mako
פרסומת

250 אלף שקל: המחווה היקרה מאוד של אגם בוחבוט לצביקה פיק

פרסום ראשון: אגם בוחבוט תבצע בפרסומת החדשה של בזק את "אהבה בסוף הקיץ" יחד עם שחר סאול, ששיתף איתה פעולה בלהיט המשותף "דובשנייה". חברת התקשורת שפכה רבע מיליון שקל על השימוש בשיר בפרסומת לארומה מיוזיק שמנהלת את הקטלוג של הזמר המנוח ומירית שם אור

גיל משעלי
פורסם:
אגם בוחבוט בהאוס אוף ג'אפה
250 אלף שקל: המחווה היקרה מאוד של אגם בוחבוט לצביקה פיק | צילום: agam__buhbut, instagram
הקישור הועתק

פרסום ראשון: אגם בוחבוט תבצע את "אהבה בסוף הקיץ" של צביקה פיק ז"ל. כפי שפורסם לראשונה ב-mako, בוחבוט חוזרת לככב בקמפיין החדש של בזק, הפעם בלי מלכת הפופ נועה קירל, אלא עם הצלע שלה ללהיט "דובשנייה" שחר סאול.

ל-mako מוזיקה נודע היום כי בזק רכשה את זכויות השימוש בשיר המיתולוגי של פיק מקבוצת ארומה מיוזיק, שמנהלת את זכויות היוצרים של הזמר המנוח ומירית שם אור אשתו הראשונה. לפי גורמים בתעשיית המוזיקה, התשלום עבור השימוש בשיר מוערך ב-250 אלף שקל. לפי אותם גורמים חלק מהמילים ישתנו כך שיותאמו לקמפיין עצמו.

כזכור, ב-2017 בוחבוט כיכבה בקמפיין של בזק שהפך לאחד הקמפיינים האייקונים ביותר של השנים האחרונות בישראל ("הבית החכם" של בזק). בוחבוט וקירל כיכבו בקליפ עם גידי גוב עם גרסה חדשה של "אצל הדודה והדוד" של דני סנדרסון. מאז שעלה לראשונה, הקליפ של הקמפיין צבר לא פחות מ-19 מיליון צפיות ביוטיוב.

זו לא הפעם הראשונה שזכויות שיר של פיק נמכרות לצורך שימוש בקמפיין מאז מותו. באוגוסט האחרון, פרסמנו לראשונה ששופרסל רכשו את זכויות השימוש של "מרי לו". גם אז הסכום היה דומה למחיר שתשלם בזק על הלהיט האיקוני.