mako
פרסומת

פיייייייי, מי זאת? האקזיט של "לך לישון" מסתכם ביותר מחצי מיליון שקל

ל-mako מוזיקה נודע שיוצרי "לך לישון" – ג'ורדי, רון ביטון ואיתי שמעוני – מכרו את הזכויות לשימוש בשיר לקמפיין של אחד הבנקים הגדולים בישראל תמורת 250 אלף שקל. העסקה הזו מצטרפת למכירת זכויות של אותו שיר לפני כמה חודשים כבר לקמפיין אחר. כל המספרים

גיל משעלי
פורסם:
אנה זק - לך לישון
האקזיט של הלהיט "לך לישון" מסתכם ביותר מחצי מיליון שקל | צילום: שי תמיר
הקישור הועתק

יותר מחצי מיליון שקל על "לך לישון": ברכות לרון ביטון, איתי שמעוני וג'ורדי, יוצרי הלהיט של אנה זק, שמכרו את זכויות הלהיט "לך לישון" לבנק מזרחי טפחות. כחלק מהקמפיין, הפרסומת החדשה עושה טייק אוף ללהיט שחרך את הפלייליסטים, רדיו ורחבות, עם המשפט "בוט, תראה מה פספסת". ל-mako מוזיקה ונדע שיוצרי השיר קיבלו כ-250 אלף שקל על השימוש.

מדובר בסכום גבוה מאוד, אבל עדיין נמוך לעומת "אפס מאמץ", שנמכר לפני כחודשיים לקופת חולים כללית, כפי שפורסם לראשונה ב-mako. לפי גורמים בתעשיית הפרסום, "לך לישון" נמכר כבר לקניוני עופר לטובת שימוש בקמפיין שלהם - במחיר של 350 אלף שקל, מה שבהכרח הוריד את המחיר בקמפיין הנוכחי.

"לך לישון" יצא בתחילת השנה וכבש את המקומות הראשונים בשירותי הסטרימינג ספוטיפיי ואפל, התפוצץ בטיקטוק ופשוט אי אפשר היה להתחמק ממנו. זה הלהיט הראשון שאנה זק הצליחה להביא, אחרי לא מעט שנים בתעשייה.

ה"אקזיט" הנוכחי מגיע כאמור כחודשיים אחרי שסטטיק ובן אל, יסמין מועלם ונטע ברזילי מכרו את זכויות השימוש של "אפס מאמץ" לפרסומת של קופת החולים "כללית" בחצי מיליון שקלים.