אריק איינשטיין 09 (צילום: זיו קורן)
השינוי מתחיל בתוכי יוסי. אריק איינשטיין | צילום: זיו קורן

לפני ארבע וחצי שנים השתתף אריק איינשטיין, גדול זמרי ישראל, בקמפיין גדול של חברת הסלולר "אורנג'". בקמפיין כיכבו אז סרטונים שלו בשחור לבן, אליהם הוטמעו זמרים כמו מוש בן ארי ומאור כהן.

כעת מתברר שמהפכת הניידות בשוק הסלולר הגיעה גם לפתחו של איינשטיין, שתורם את קולו לקריינות בפרסומת החדשה של המתחרה הסלולרית "סלקום".

איינשטיין אומר בפרסומת: "שינוי זה משהו שמתחיל בקטן, מצטבר, מתגבר, עד שפתום אנחנו מבינים שמשהו גדול קרה. הצחוק המתגלגל של הילד שלך מדביק מליון אנשים שמעולם לא פגשו אותו. וכשאתה אומר לאשתך שתה אוהב אותה, 752 חברים אוהבים איתם יחד. היום החברים מהתיכון קרובים מאי פעם, אתה כבר לא מחכה לשמוע ממישהו שנמצא בחו"ל, אלא גם לראות אותו. היום אתה יכול ליהנות מדברים עם אנשים שאתה לא מכיר. מסתבר שהעולם השתנה, וגם אנחנו".

הקול החם והאהוב

אריק איינשטיין נבחר לקמפיין כדי לחבר את הצופה אמוציונלית לפרסומת, שפונה למשפחה הישראלית, באמצעות קולו החם, המוכר והאהוב, ויחד עם אחד משיריו האהובים שהוא חלק מהקלאסיקה הישראלית.

איינשטיין נסגר באולפן ההקלטות הפרטי שלו כדי לקריין את הפרסומת החדשה של החברה, על רקע שירו האהוב "עוד נפגש" משנת  1984. את השיר המלווה את הפרסומת מבצע הזמר אמיר דדון, שקולו מככב בשלל פרסומות, עם עיבוד חדש של תומר בירן. להקלטות התלווה במאי הפרסומות שחר סגל, יחד עם מנהלו של איינשטיין, רן עצמון.

המוצר אותו מוכר איינשטיין הוא "סלקום טוטאל", חבילת תקשורת משפחתית כוללת.

>> יהודית רביץ בשיר החדש "לכי אל הים"